艣roda, 5 lipca 2017

32. 馃尨 Wakacyjny daily blog #5 馃尨

Hejo!

Oto kolejny daily blog!
Na wst臋pie chcia艂abym powiadomi膰 i偶 na kanale pojawi艂 si臋 nowy film, a mianowicie pierwszy odcinek vloga!


je艣li jeszcze nie subskrybujecie mojego kana艂u zr贸bcie to jak najszybciej takie u艂atwienie KLIK

No c贸偶 mam nadziej臋, 偶e si臋 podoba ^^.
A co tam dzisiaj w daily blogu? A w sumie nie wiem, b臋d臋 pisa艂a co mi przyjdzie do g艂owy XD. A no i nie b贸jcie si臋 nie b臋d臋 pisa膰 tylko tych daily blog贸w xd [chocia偶 pisze si臋 je nadzwyczaj 艂atwo xd] nied艂ugo pojawi si臋 jaki艣 normalny post [kiedy co艣 wymy艣l臋] Chocia偶 obstawiam, 偶e wszystkie [opr贸cz mo偶e z 5] posty w wakacje b臋d膮 daily blogami mniej lub bardziej ciekawymi xd. No a wi臋c mo偶ecie napisa膰 w komentarzu co tam mam napisa膰 bo m贸j blog sk艂ada si臋 tylko i wy艂膮cznie z zdj臋膰, diy, post贸w w kt贸rych pisz臋 o niczym, pr贸by napisania opowiadania i jednego troch臋 bardziej oryginalnego postu jakim jest "10 wkurzaj膮cych rzeczy na lpsTube". Ahhhh, jak mi艂o si臋 przegl膮da stare posty...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Koniec 艣wiata, u偶y艂am jakiego艣 przerywnika O.o
Dobra, mo偶e napisz臋 co tam u mnie. A wi臋c wczoraj by艂am na "hali"  tarnowskich g贸rach. Jest to takie zbiorowisko mn贸stwa ma艂ych sklepik贸w xd. Nie, to nie jest centrum handlowe czy co艣, chocia偶 w sumie troch臋 tak, ale to jest co艣 bardziej jak "targowisko w budynku" xdddddd. Gdyby艣cie widzieli jak te sklepiki wygl膮daj膮 z g贸ry xxddd; przykryte jak膮艣 foli膮 xddd. Skoda 偶e nie wzi臋艂am kom贸rki X,D. I zakupi艂am sobie 2 bluzeczki, akurat by艂a jaka艣 promocja i bluzeczki z r贸偶norakimi nadrukami kosztowa艂y 15z艂 B)  [co艣 ostatnio ci膮gle gubi臋 "z" i musz臋 si臋 wraca膰 ;_;]. Jedna jest jasno zielona, taka seledynowa z takimi starymi zegarami i jakimi艣 napisami :p, a druga jest szara z czarno-bia艂ym obrazkiem na kt贸rym kolorowy jest tylko rower i drzewo....[*kiedy pr贸bujesz co艣 opisa膰*] Mo偶e kiedy艣 zrobi臋 zdj臋cia xddd. Niestety 偶adnych petszop贸w czy te偶 gazetki MSP [xd] tam nuie widzia艂am :p.
A dzisiaj zwiedzali艣my katedr臋 [. . .] i potem byli艣my na pizzy 馃崟 ["pizzy" jak to smiesznie brzmi xdd] i lodach 馃崹 no i chyba nic wi臋cej ciekawego :p. Aaa, no tak! W sobot臋 b臋dzie jaki艣 dzie艅 Piekar 艢l膮skich czy co艣 i pewnie pojedziemy zobaczy膰 koncert Margaret :p. A wi臋c je艣li kto艣 tam b臋dzie to mo偶ecie mnie tam znale藕膰 B). Znale藕膰 na koncercie osob臋, kt贸r膮 nawet nie wiesz jak wygl膮da :,) 馃槄. Nie no je艣li tam b臋dziecie to napiszcie XD. Bajo! Jacie! Prawie zapomnia艂am o zdj臋ciu dla, kt贸rego postanowi艂am co艣 napisa膰 [偶art] a w艂a艣ciwie sklejce zdj臋膰

taka wakacyjna sklejka robiona na canva.com

Teraz ju偶 [chyba] naprawd臋: Bajo!
~Karmelcia

10 komentarzy:

  1. O matko, ja te偶 chc臋 gdzie艣 pojecha膰 i zwiedza膰 O.O Ale robi mi si臋 s艂abo, gdy my艣l臋 o d艂u偶szej podr贸偶y autem... Nie, nie mam choroby lokomocyjnej. Tak jako艣 nie cierpi臋 d艂u偶szej jazdy ;-;
    Heh, a偶 przypominaj膮 mi si臋 czasy, kiedy kilka lat temu (no, dobra, ze dwa), by艂am na darmowym koncercie Margaret. I w艂asnie dlatego tam posz艂am (bo niespecjalnie lubi臋 piosenki Margaret)- bo by艂o ZA DARMO 馃槀馃槀

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Zwiedza膰 to te偶 bym mo偶e co艣 pozwiedza艂a bo zwiedzanie katedry... :/ przeszli艣my przez katedr臋 i weszli艣my do kilku kapliczek z drogi krzy偶owej... Ciekawe zwiedzanie ciekawego miejsca ;-;...

      Usu艅
    2. Ja mam chorob臋 lokomocyjn膮 i przez to ka偶da podr贸偶 potrafi mi si臋 zepsu膰. Nienawidz臋 wsiada膰 do samochodu. :/

      Usu艅
  2. Ach, posz艂abym na ten koncert (cho膰 nie lubi臋 Margaret), ale akurat jutro jad臋 na ob贸z. Szkoda. Mo偶e by艣my si臋 spotka艂y... xD

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Szkoda xD. A na ile jedziesz na ten ob贸z? Fajnie by艂oby si臋 spotka膰 :p. Np w Empiku XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

      Usu艅
  3. Osobi艣cie uwielbiam wszelkiego rodzaju DIY, a tych dla LPS to ju偶 szczeg贸lnie. <3

    OdpowiedzUsu艅
  4. Pozdrowisz na YT m贸j blog?
    -puddinka

    OdpowiedzUsu艅
  5. Pozna艂am twojego bloga poprzez yt i naprawd臋 mi si臋 spodoba艂 :3 Zawsze chcia艂am za艂o偶y膰 bloga o LPS, ale niezbyt umiem :c To znaczy umiem za艂o偶y膰, ale nie umiem jego przystroi膰...

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To nie jest takie trudne ;). Mo偶esz poszuka膰 w internecie jakich艣 poradnik贸w, ale ja te偶 mam w planach zrobienie jakiego艣 poradnika dla pocz膮tkuj膮cych bloggerek ;3. Ale to dopiero jak wr贸c臋 do domu czyli za jaki艣 tydzie艅 :*

      Usu艅

Zostaw co艣 po sobie!