czwartek, 6 lipca 2017

33. 馃崓My summer bucket list馃崓


Cze艣膰!!!!

Dzisiaj dosy膰 nietypowy i nie lps-owy post, a mianowicie........... My summer bucket list! O co chodzi? Ot贸偶 jest to lista rzeczy, kt贸re chc臋 zrobi膰 w wakacje! Jak na razie jest ich 60 [jak narazie... XD]. Bardzo chcia艂am co艣 takiego zrobi膰 noi uda艂o mi si臋 ^^. Wi臋kszo艣膰 wymy艣li艂am sama, ale niekt贸re ukrad艂am od innych os贸b lub po prostu si臋 troch臋 zainspirowa艂am :P. Zrobi臋 na blogu zak艂adk臋 na, kt贸rej b臋dzie ta lista i b臋dziecie mogli 艣ledzi膰 jak mi idzie :D. Mo偶ecie te偶 w komentarzu napisa膰 swoje propozycje do tej listy ♥. Je艣li chcecie mo偶ecie u偶y膰 mojej listy i tak偶e zrobi膰 summer bucket list :3. A wi臋c oto ta lista:

  1. 艢pij w namiocie ⛺
  2. Zata艅cz w deszczu ☔
  3. Zjedz nowy smak lod贸w 馃崷
  4. Napisz opowiadanie 馃摉
  5. Za艂贸偶 wakacyjny notes... 馃搼
  6. Przeczytaj 3 ksi膮偶ki 馃摎
  7. I ciekawe opowiadanie 馃捇
  8. P贸jd藕 do lasu 馃崈
  9. Uprawiaj jog臋~ 馃懀
  10. Namaluj obraz 馃帹
  11. Ususz ro艣linki, znajd藕 艂adne pi贸rka... i w艂贸偶 do wakacyjnego notesu 馃尶
  12. Zjedz co艣 nowego 馃嵈
  13. Ugotuj co艣 馃嵅
  14. Zosta艅 wegetariank膮 na 1 dzie艅 馃崊
  15. Jedz potrawy w jednym kolorze przez 1 dzie艅 馃崿馃嵀馃崸馃崺
  16. Zr贸b map臋 馃椌
  17. Zr贸b namiot z koc贸w 馃彣
  18. Ogl膮daj gwiazdy 馃寣
  19. Zagraj w podchody 馃惥
  20. Poznaj kogo艣 nowego 馃憪
  21. Zmie艅 swoj膮 fryzure 馃拠
  22. Przeczytaj now膮 mang臋 馃摌馃帉
  23. Zr贸b cosplay 馃憳
  24. Odwied藕 jakie艣 nowe miejsce ⛪
  25. Zr贸b makiet臋 馃寢
  26. Nagraj super lps-owy filmik 馃帴
  27. I jaki艣 "prawdziwy" film 馃幀
  28. Skocz do wody 馃挦
  29. Raz w miesi膮cu zr贸b dzie艅 offline 馃摯
  30. Zr贸b lemoniad臋 馃崐
  31. Zr贸b porz膮dki i wyrzu膰 nie potrzebne rzeczy 馃毊
  32. Zr贸b bardzo wakacyjne DIY 馃崓
  33. Zr贸b piknik 馃崬
  34. Wy艣lij list w butelce 馃摐
  35. Naucz si臋 艂adnych czcionek ✒
  36. Zr贸b s艂oik sukces贸w, marze艅, my艣li, pomys艂贸w.... 馃嵂
  37. Zr贸b co艣 g艂upiego i szalonego 馃巼
  38. Naucz si臋 shuffle dance 馃憻
  39. Kup co艣 fajnego! 馃摝
  40. P贸jd藕 na 艂膮k臋 i krzyknij co艣 na ca艂y g艂os 馃槅
  41. Wyskocz przez okno z 1 pi臋tra [HARDCORE CHALLENGE] 馃彚
  42. Udawaj znan膮 YTuberk臋 i kr臋膰 filmy 馃摴
  43. Ogl膮daj spadaj膮ce gwiazdy 馃尃
  44. Zjedz jaki艣 posi艂ek na dworze ☕
  45. Znajd藕 muszl臋 馃悮
  46. Zr贸b 艂uk 馃幆Zbuduj wielki zamek z piasku 馃彴
  47. U艂贸偶 wakacyjn膮 piosenk臋 馃幎
  48. Ogl膮daj chmury przez ... minut ☁
  49. Szukaj skarb贸w w lesie 馃尡
  50. Zbuduj sza艂as 馃敽
  51. Znajd藕 czterolistn膮 koniczyn臋 馃崁
  52. Zr贸b nietypowe zdj臋cie 馃儚
  53. Wsta艅 bardzo wcze艣nie 馃寘
  54. Chod藕 ty艂em 馃毝
  55. Zacznij na co艣 oszcz臋dza膰 馃捀
  56. Poszukaj wr贸偶ek i zr贸b dla nich ma艂e domki ✨馃彔
  57. Powiedz wszystkim znajomym [o ile ich spotkasz] co o nich naprawd臋 my艣lisz 馃懁馃懁馃懁
  58. Zr贸b przepi臋kn膮 sesje [LPS] w przepi臋knym miejscu 馃挄
  59. Zdob膮d藕 5000 wy艣wietle艅! [to zale偶y ju偶 od was ♥] 馃搳
  60. Zdob膮d藕 100 subskrybcji! [to zale偶y ju偶 od was ♥] 馃搱
  61. Zr贸b w艂asne perfumy 馃尭  (pomys艂 od Galaxis ♥)

Tak ona wygl膮da :3. Mam nadziej臋, 偶e uda mi si臋 wszystko wype艂ni膰 [tak偶e 2 ostatnie punkty ♥]. To ju偶 chyba na tyle z mojej strony. Piszcie swoje propozycje. Ja si臋 z wami 偶egnam i.... Papaaa~
~Karmelcia


PS mam jeszcze tak膮 ma艂膮 w sumie nie wa偶n膮, ale pro艣b臋: je艣li macie m贸j blog na swojej li艣cie lps-owych blog贸w to zmie艅cie tam moj膮 nazw臋 z wi艣niowego na karmelowy blog. W ko艅cu m贸j blog ju偶 od dawna nie jest wi艣niowy ;)

14 komentarzy:

  1. super pomys艂 ;p
    te shuffle dance, to teraz popularne si臋 staje 0.o

    OdpowiedzUsu艅
  2. Fajny pomys艂. W sumie te偶 mog艂abym co艣 takiego zrobi膰, ale obawiam si臋, 偶e co najmniej po艂owa rzeczy by mi nie wysz艂a. To tak samo jak z moimi postanowieniami noworocznymi - 偶adne z nich nigdy nie przetrwa艂o nawet jednego dnia, a na ten rok chyba nawet 偶adnych nie mia艂am. XD

    OdpowiedzUsu艅
  3. Mo偶esz jeszcze doda膰 takie co艣;
    Zrobi膰 w艂asne, kwiatowe perfumy.
    Ciekawe by to by艂o. Ja kiedy艣 takie robi艂am. By艂y ca艂kiem fajne ;)
    Genialny pomys艂. Ja jednak偶e (tak jak loke) tego nie wykonam. Nie jestem wytrwa艂a w takich rzeczach xdddd

    OdpowiedzUsu艅
  4. O, ja mog臋 pochwali膰 si臋, 偶e z艂o偶y艂am wakacyjny notes ;D
    przy okazj... bardzo fajny wygl膮d bloga! :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. O, a jak on wygl膮da? Bo ja tak to napisa艂am, a w sumie to nie jestem pewna jak on b臋dzie wygl膮da膰 xd

      Usu艅
    2. g艂贸wnie s膮 w nim rysunki... ale wi臋cej opowiem na parapecie, bo od jakiego艣 czasu planuj臋 po艣wi臋ci膰 mu notk臋 ^^

      Usu艅
    3. Ah tak, wi臋c nie mog臋 si臋 ju偶 tej notki doczeka膰 ^^.

      Usu艅
  5. Mo偶esz do tej listy doda膰: Zr贸b piknik

    OdpowiedzUsu艅
  6. Widz臋, 偶e zmieni艂a艣 nag艂贸wek i ca艂y blog... Czy Ty zainspirowa艂a艣 si臋 moim blogiem lps? :) (bez urazy).

    OdpowiedzUsu艅
  7. Aaaaa mnie dodasz do listy ulubionych blog贸w o lps?

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. A nie doda艂am? Oj nie zauwa偶y艂am xd ju偶 dodaj臋

      Usu艅

Zostaw co艣 po sobie!