艣roda, 12 lipca 2017

36. 馃尨 Wakacylny daily blog #6 馃尨

Witam, witam!


Jestem ju偶 w domu 馃彔!
Ci, kt贸rzy subskrybuj膮 kana艂 pewnie wiedz膮, 偶e pojawi艂 si臋 nowy film :3. A mianowicie diy pok贸j dla lps. Pokaza艂a tam jak zrobi膰 pok贸j, a w艂a艣ciwie kilka mebelk贸w i to jak ten pok贸j umeblowa艂am xd. Og贸lnie to my艣l臋, 偶e film wyszed艂 spoko, ale czasami nie wida膰 co ja tam robi臋 bo wychodzi poza kadr xd.


Serial zaczn臋 pewnie jutro lub po jutrze bo wczoraj robi艂am to diy, a dzisiaj -si臋 leni艂am- nie mia艂am czasu.
No i poszukuj臋 nowego programu bo m贸j [scrashowany xd] AVS Video Editor jest... No z艂y, no! Ju偶 2 razy podczas montowania film贸w"przesta艂 dzia艂a膰" i si臋 wy艂膮czy艂, a film si臋 nie zapisa艂 ;-;. Pierwszy raz kiedy montowa艂am daily vlog. By艂 ju偶 praktycznie gotowy i bum! wy艂膮czy艂 si臋 ;-;. A wczoraj kiedy montowa艂am diy tak samo, ale zauwa偶y艂am, 偶e co艣 si臋 zacina i zapisa艂am na wszelki wypadek i bardzo dobrze 馃槓. Pomniejszych wad nie b臋d臋 wymienia膰.
*gdybym mia艂a ten Moviemaker nie by艂oby proglemu*
A wi臋c szukam nowego programu. 艁atwego w obs艂udze. Bez znaku wodnego! Darmowy. Z fajnymi efektami i przej艣ciami. Najlepiej po polsku lub 艂atwy do ogarni臋cia.
Zastanawia艂am si臋 nad VSDC free video Editor... Wi臋c je艣li kto艣 ma prosz臋 o opinie!
Dobra, ju偶 koniec z tymi programami mo偶e powiem co tam u mnie.

Kilka dni temu za艂o偶y艂am instagrama! Niestety nie mam androida i nie mog臋 mie膰 aplikacji wi臋c jestem po prostu zarejestrowana na stronie [jak ja si臋 ciesz臋 偶e takie co艣 jest]. Tutaj macie linkacza - https://www.instagram.com/karmel_lps/ Mo偶ecie mnie zaobserwowa膰 i napisa膰 w komentarzu wasz膮 nazw臋, a ja ch臋tnie zajrz臋 ^^.

W niedziel臋 kiedy by艂am jeszcze na 艣l膮sku by艂am w sztolni czarnego pstr膮ga. Nie b臋d臋 t艂umaczy膰 co to sztolnia mo偶ecie se wygooglowa膰. W ka偶dym razie nie polecam: zimno, nudno, ... XD.

Nie wiem co tu jeszcze napisa膰... A przed chwil膮 mia艂am tyle rzeczy 馃槴.

Zrobi艂am sza艂as a w艂a艣ciwie wigwan! :D wi臋c 1 zadanie z s.b.l. zrobione! A no i zaczynam robi膰 wakacyjny zeszyt :3.

 Siedz臋 teraz w oknie wystawiaj膮c nogi na zewn膮trz 馃懀. I siedz臋 tak w艂a艣ciwie ca艂y dzie艅~


~karmel_lps

6 komentarzy:

  1. Cool pokoik dla lps! Bierzesz udzia艂 w tym konkursie?

    -puddinka

    OdpowiedzUsu艅
  2. Powodzenia w dalszych zadaniach :D Chc臋 zobaczy膰 ten zeszyt ^^

    OdpowiedzUsu艅
  3. Poka偶esz w notce ten zeszyt?

    PS. Zaopserwuje Ci臋 :D

    OdpowiedzUsu艅

Zostaw co艣 po sobie!