sobota, 1 lipca 2017

30. 馃尨 Wakacyjny daily blog #3 馃尨

Hej, hej, hej! Nied艂ugo 3000 wy艣wietle艅. Jej! 30 post i zaraz 3000 wy艣wietle艅 :D. W sumie to mog艂am poczeka膰 z tym postem do 3000, ale... no jako艣 tak XD. Tak wgl to mam komputer! Ale jest to jaki艣 stary laptop mojego wujka, i jest strasznie wolny i nie wiem czy w og贸le da艂oby si臋 zgra膰 zdj臋cia, tam chyba nie ma nawet painta i nwm jak by zmniejszy膰 zdj臋cia :/. Chodzi mi tutaj o zdj臋cia z aparatu bo z kom贸rki w sumie mog膮 by膰. No w艂a艣nie, wczoraj by艂am nad zalewem i zrobi艂am du偶o fajnych zdj臋膰 :3, wi臋c spodziewajcie si臋 sesji :3.

Dzisiaj emmm... taki jaki艣 zwyczajny post x3. Nie wiem czy zalicza膰 go do daily bloga, ale jeszcze si臋 zobaczy jak wyjdzie ;>.
Najpierw mam informacj臋 odno艣nie opoae [aaaaaaaa! klawiatura 馃槧] opowiadania... (taa 馃槍...) a wi臋c nie b臋d臋 go kontynuowa膰... Ale! na kanale b臋dzie serial! Co prawda dopiero po innym serialu, ale tak czy siak b臋dzie! Wi臋c nie b臋d臋 wam tu spoilerowa膰 ;^. A kiedy wr贸c臋saaaaaaa aa#az#ssaaaa@aaaaaa@a#[aa#aaaa#a@aa aaaa [co si臋 dzieje z t膮 klawiatur膮??!! 馃槧 sama mi pisze i prze艂膮cza j臋zyki 馃槓] a wi臋c kiedy tylko wr贸c臋 zabieram si臋 za serial ♡.♡, wi臋c wyczekujcie.
Dobra, chyba takie posty w kt贸rych pisz臋 o niczym to b臋d膮 daily blogi ;). W艂a艣nie wy艂膮czy艂a mi si臋 kom贸rka 馃槧! Co si臋 z ni膮 dzieje?!

A dzisiaj obudzi艂am si臋 po 4 馃槓 lata艂y muchy i wszystko mnie sw臋dzia艂o 馃槓. I zasn臋艂am przed 7 (niewiemjak馃様).

Ucz臋 si臋 shuffle dance! Jak narazie umiem 1 krok i drugi wolno 馃槤. Nie ogarniam jak niekt贸rzy potrafi膮 robi膰 to tak szybko O.o.

Ostatnio kto艣 [xd] przyczepi艂 si臋, 偶e skoro jestem lps' blogerk膮 [?] to powinno by膰 tu wi臋cej lps. No, ale co tu zrobi膰 bez zdj臋膰... [osoba, kt贸rej 偶ycie opiera si臋 na zdj臋ciach] i u艣wiadomi艂am sobie, 偶e mog臋 u偶y膰 zdj臋膰, kt贸re ju偶 s膮 na blogu [chyba]  (wesz艂am na komputer). No a wi臋c zrobi臋 co艣 co ju偶 dawno chcia艂am czyli opis kilku figurek! Od razu ostrzegam, 偶e jestem s艂aba w wymy艣laniu charakteru i s膮 one mniej rozbudowane ni偶 u wielu blogerek xd [m贸zg pozdrawia]

Mirabella
Jest to jeden z moich pierwszych lps, tzn, 偶e kiedy j膮 dosta艂am by艂am ma艂a, a wi臋c skoro taka 艂adna to musi interesowa膰 si臋 oczywi艣cie mod膮 xd. I nadal si臋 ni膮 interesuje. Prowadzi bloga modowego[?] lecz rzadko co艣 na nim pisze i nie przywi膮zuje ju偶 a偶 takiej wagi do swojego wygl膮du jak kiedy艣. Jest dosy膰 energiczna, a zarazem odpowiedzialna i dojrza艂a. Lubi organizowa膰 r贸偶ne rzeczy[xd] tzn lubi rol臋 "przyw贸dcy". Ma 19 lat i [wi臋c jest jednym z najstarszych petshop贸w nie licz膮c "starszych doros艂ych" xd]. Ma ch艂opaka imieniem Tom, a je艣li chodzi o przyjaci贸艂 to lubi膮 j膮 praktycznie wszyscy. 


Dobra, w sumie jako艣 mi to wysz艂o ;]. Na dzisiaj 1 wystarczy i my艣l臋, 偶e je艣li nie b臋d臋 mia艂am nic innego to b臋d臋 opisywa膰 jakie艣 figurki ;3. 

 Pa, pa, pa, pa, papaaaaaa~
~Karmel 

3 komentarze:

  1. "Ostatnio kto艣 przyczepi艂 si臋 (...)" czy偶by to ja XD?

    OdpowiedzUsu艅
  2. "M贸zg pozdrawiam." - to mnie rozwali艂o xD.
    Fajn膮 ta Mirabella. Moja korekta poprawi艂a na MirAmelia x)

    OdpowiedzUsu艅

Zostaw co艣 po sobie!