sobota, 8 lipca 2017

KarmeLOVE info 馃崝

Ohayo czytelnicy!

Mo偶e zacznijmy od tego, 偶e "reaktywuje" moje opowiadanie xd! W mojej li艣cie jest podpunkt by napisa膰 opowiadanie. Wi臋c skoro ju偶 mam pomys艂 to nie b臋d臋 pisa膰 nowego :p. A pozatym taki 艣wietny pomys艂 *skromno艣膰* nie mo偶e si臋 zmarnowa膰! Chocia偶 nie zmarnowa艂by si臋 bo planuj臋 serial [chocia偶 nie wiem jak to wyjdzie bo mam za ma艂o petk贸w :d] no, ale no b臋dzie te opowiadanie, a przynajmniej kilka rozdzia艂贸w. Ju偶 poprawi艂am prolog, a wi臋c zajrzyjcie "KLIK" i chyba napisa艂am 1 rozdzia艂 [chyba bo nie wiem czy czego艣 nie dopisa膰 :p]. B臋dzie to opowiadanie "ludzkie" xd bo tak jest 艂atwiej :p.
Przepraszam te偶, 偶e nie uzupe艂ni艂am wszystkich zdj臋膰 w poprzednich postach, ale mi si臋 nie chcia艂o :d. Mo偶e jutro si臋 za to zabior臋 xd.

Bye.
~KarmeLOVy informator


PS w poniedzia艂ek wracam do domu wi臋c spodziewacie si臋 nied艂ugo serialu 馃槉

1 komentarz:

Zostaw co艣 po sobie!