niedziela, 2 lipca 2017

31. 馃尨 Wakacyjny daily blog #4 [sesja] 馃尨

Dzie艅 doberek [ko艅cz膮 mi si臋 przywitania] 

Uwaga, uwaga!...... mam zdj臋cia!!! [zdj臋cia - special na 3000 hehe]. No w艂a艣nie! 3000 wy艣wietle艅 馃槅!

[uzna艂am i偶 wszystkie posty w wakacje w, kt贸rych b臋d臋 pisa膰 co艣 opr贸cz 贸wczesnego tematu to b臋d膮 daily blogi 馃槈]

Mam komputer! Jesssss! A to dla tego, 偶e przyjechali moi rodzice z naszym pieskiem [imieniem Mango] no i przywie藕li komputer, wcze艣niej go nie wzi臋li艣my bo komputer taty by艂 zepsuty. I wczoraj kiedy przyjechali mieli艣my grilla 馃崡, a ja robi艂am wianki 
{zdj}

Przed chwil膮 byli艣my w lesie na spacerze, a ja nie wzi臋艂am kom贸rki ;-;, a by艂yby takie 艂adne uj臋cia i zdj臋cia.... By艂 w tym lesie stary cmentarz... taki bardzo stary... i zrobi艂abym 艂adne zdj臋cia ;-;.

No dobra, skoro mam komputer to musz膮 by膰 zdj臋cia! A wi臋c oto sesja z zaleewu!





kaczka~






pla偶owanie~



czo tam wida膰?~

czy nie by艂o ju偶 takiego zdj臋cia...?~


sweet~


lokowanie produktu~


s艂o艅ceee~



chi艅czyk~

m贸j cie艅~




Galaxis, przybywam na nauki~


odczytacie?~



tak, to winogrona~

zdj臋cie grupowe nie mog艂o wyj艣膰~


To ju偶 wszystko na dzi艣, zdj臋cia w innych postach uzupe艂ni臋 jutro. Papaaaaaaa!
~Karmelcia

7 komentarzy:

  1. Booo偶e, jakie boskie zdj臋cia!! Robi艂a艣 je telefonem, czy lustrzank膮? Serio s膮 genialne ♥♥♥ Fotka z Shorcikiem z B&W podoba mi si臋 najbardziej <3

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. lustrzank膮 ;). Moja kom贸rka w 偶yciu nie zrobi艂aby takich zdj臋膰 co wida膰 w po艣cie z podr贸偶y, kt贸ry ju偶 uzupe艂ni艂am. Mi艂o, 偶e si臋 podoba ♥

      Usu艅
  2. Na kt贸rej pla偶y by艂a艣? Pytam si臋 tego, bo zawsze robisz takie cudne zdj臋cia! :) Jak to robisz? Masz zawsze tyle pomys艂贸w na zdj臋cia! :) Mo偶esz zajrze膰 na mojego bloga, poniewa偶 m贸j blog obchodzi urodzinki pierwsze oczywi艣cie! :)
    Pozdro!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Na, kt贸rej pla偶y? Nie mam poj臋cia xd. Wiem tylko, 偶e jest to zalew Nak艂o Chech艂o [tak to si臋 pisze? XD]b膮d藕 Chech艂o Nak艂o xd. Ch臋tnie do ciebie zajrz臋 ;p.

      Usu艅
  3. Te zdj臋cia na le偶aczkach s膮 艣wietne. xD

    OdpowiedzUsu艅
  4. Zdj臋cie z lornetk膮 i niebieskim pieskiem najlepsze <3

    OdpowiedzUsu艅
  5. pi膮te i sz贸ste zdj臋cia s膮 <3
    lokowanie produktu haha, 艣wietna ta buteleczka xD

    OdpowiedzUsu艅

Zostaw co艣 po sobie!