poniedzia艂ek, 31 lipca 2017

39. 馃尨 Wakacyjny daily blog #8 馃尨

- Dzie艅 dobry przyjaciele! Dawno mnie tu nie by艂o czy偶 nie?
- Nie.
- No racja. Dla wi臋kszo艣ci LPS-blogerek w "dzisiejszych czasach" pisanie znowu po 11 dniach to wr臋cz za cz臋sto.


XD musia艂am to napisa膰, przepraszam xdd


A wi臋c dzisiaj przychodz臋 do was z.......... Tygodniow膮 przerw膮 od zdj臋膰 xd. Tak znowu jestem na wakacjach. Zar贸wno bez komputera jak i [niestety] aparatu.
Tym razem jestem we Wroc艂awiu. Czy tam bardziej w okolicach Wroc艂awia bo chwil臋 si臋 jedzie. Wi臋c czekam na "wroc艂awiak贸w".


Jestem tutaj u mojego wujostwa [jak ja nie na widz臋 tej nazwy, ale ciocia i wujek za d艂ugie]. Jestem tutaj razem z moj膮 siostr膮. I mamy taki fajny pok贸j *o*. Jest takie jakby "drugie pi臋tro" w sensie, 偶e pok贸j jest taki wysokiii i s膮 w nim schodki na drugie pi臋tro, a w艂a艣ciwie kawa艂ek pod艂ogi. . . . Tak, pewnie nikt nie ogarn膮艂.... Niewa偶ne mo偶e dodam zdj na instagramie [@karmel_lps]. I ja 艣pi臋 u g贸ry 馃挙.


Mo偶e co艣 o podr贸偶y.... By艂o bardzo mi艂o i uwa偶am, 偶e to jedna z najlepszych podr贸偶y w moim 偶yciu mimo i偶 jechali艣my jakie艣.... 5 godzin. By艂o bardzo wygodnie. M贸j wujek ma 7 osobowe auto, ale 2 fotele [te po 艣rodku] by艂y z艂o偶one. Na poczatku siedzia艂am z ty艂u wi臋c 偶aden fotel nie ogranicza艂 moich n贸g xd, jedynie potem zacz臋艂y mnie bole膰 plecy bo nie da艂o si臋 obni偶y膰 oparcia. w po艂owie drogi zatrzymali艣my si臋 w MacDonaldzie. I potem siedzia艂am z przodu. Obni偶y艂am sobie oparcie wi臋c prawie le偶a艂am. Og贸lnie to podczas drogi czyta艂am ksi膮偶k臋 mojej kuzynki "sezon na zielone kasztany". Takie r贸偶ne opowiadania o problemach dzieci i nastolatk贸w itp. Og贸lnie to by艂o w sobot臋. Aaa na kolacje by艂y zapiekanki [z chleba] *-*.


Wczoraj czyli w niedziele poszli艣my do ko艣cio艂a na 11. Na obiad przyszli dziadkowie. Nie moi tylko moich kuzyn贸w ;). A po obiedzie k膮pali艣my si臋 w oczku wodnym xd. One jest du偶e jakby co xd. Ja co prawda si臋 nie k膮pa艂am tylko 艂azi艂am po wodzie i kamieniach [tak, umiem chodzi膰 po wodzie B)] a oni mnie i tak chlapali :p.
Wieczorem pojechali艣my na pokaz fontann. Nawet si臋 nie zacz臋艂o, a mi roz艂adowa艂a si臋 kom贸rka, a pozatym mia艂a ma艂o miejsca... [Musze pousuwa膰 zdj臋cia je艣li chc臋 vlogowa膰 :d.] Ale nagrywa艂am kom贸rk膮 siostry. Ona tak偶e ma Noki臋, ale jaki艣 inny aparat i nie umia艂am ustawi膰 ostro艣ci :d. No, ale co艣 tam nagra艂am, zrobi艂am par臋 zdj臋膰. Mo偶e zaloguj臋 si臋 z jej telefonu na insta i co艣 wstawi臋. Chocia偶 ma mojej kom贸rce chyba jakie艣 zdj臋cie te偶 jest... Najpierw by艂 zwyk艂y pokaz, a potem jaki艣 pokaz niby z pi臋knej i bestii. By艂o tak samo tylko wy艣wietla艂y si臋 jakie艣 obrazki (nie zwi膮zane z tym) g艂贸wnie zwierz臋ta i jakie艣 zawijasy...


A dzisiaj. Dzisiaj mieli艣my pojecha膰 do Panoramy rac艂awickiej, ale okaza艂o si臋, 偶e wolne miejsca s膮 od 13:30, a by艂a 11. No to pojechali艣my na lody do podobno jednej z najlepszych lodziarni we Wroc艂awiu. Teraz jak czytam na Internecie to chyba "Polish lody". By艂y zamkni臋te. Na szcz臋艣cie gdzie艣 w innym miejscu by艂a otwarta lodziarnia "lody z krzyckiej". W艂a艣nie kiedy przyjechali艣my by艂a otwierana wi臋c byli艣my pierwsi w kolejce. Mam wra偶enie, 偶e to te same tylko pod inn膮 nazw膮... Niewa偶ne. W ka偶dym razie polecam i te i te [bo z opisu s膮 praktycznie takie same], mo偶na tam wzi膮膰 nawet na wynos w pude艂ku.
No i przyjechali艣my do domu. Z lodami. I mamy jeszcze dzisiaj pojecha膰 na basen, do kina albo zosta膰 w domu i k膮pa膰 si臋 w oczku wodnym. Ja jestem za ostatni膮 opcj膮, ewentualnie basen. No, ale oczko jest darmowe i w dodatku prywatne.




xd A wi臋c tak! To tyle na dzi艣 znaj膮c 偶ycie o czym艣 zapomnia艂am, ale niewa偶ne. Zajrzyjcie na insta bo wstawi臋 tam zdj臋cia ;).
- Do widzenia przyjaciele!
~Karmelqowa



1 komentarz:

  1. Widz臋, 偶e genialnie sp臋dzasz wakacje :3 Ja jutro wybieram si臋 nad morze... Aww, nie mog臋 si臋 doczeka膰! Aktualnie jest prawie p贸艂noc, a wyjazd jest o 4:00, wi臋c... Galaxis s艂abo, s艂abo xD.

    K膮piel w oczku wodnym? Moje najwi臋ksze najskrytsze marzenie <333 xd

    OdpowiedzUsu艅

Zostaw co艣 po sobie!