czwartek, 20 lipca 2017

38. 馃尨 Wakacyjny daily blog #ile艣tam [4000 wy艣wietle艅] 馃尨

Hejo!


Na kanale pojawi艂 si臋 pierwszy odcinek serialu :D! My艣l臋, 偶e wyszed艂 fajnie :3, a wprowadzenie kogo艣 kto jest youtuberem by艂o ciekawym pomys艂em :3 [nigdy czego艣 takiego nie widzia艂am :3]. I w dodatku zrobi艂am system otwierania szafek xddd. Zapraszam do subskrybowania mojego kana艂u :D! Jest ju偶 22 subskrybcje ;).
Je艣li jeszcze nie widzieli艣cie filmu to tutaj macie :)


*jak wejde na kompa to dodam. Na razie macie linkacza: https://m.youtube.com/watch?v=NRl3UDGoKB0


W og贸le to wygra艂am konkurs puddilps :3. Ju偶 nie mog臋 si臋 doczeka膰 nagrody :B.



No w艂a艣nie! Bym zapomnia艂a o najwa偶niejszym! Dzisiaj wybi艂o 4000 wy艣wietle艅! A wi臋c do mojego wakacyjnego celu zosta艂o tylko [?] 1000 :). Specialu 偶adnego robi膰 nie b臋d臋 bo za p贸藕no si臋 zorientowa艂am i ju偶 nic nie wymy艣l臋 ;]. Chocia偶 wczoraj widzia艂am, 偶e brakuj臋 chyba ok. 100 i nie s膮dzi艂am, 偶e ju偶 dzisiaj to wybije. Nie doceniam was :"D. W sumie to dawno nie patrzy艂am na statystyki... Macie serial. Cieszcie si臋.


A na instagramie mam 37 obserwuj膮cych [@karmel_lps]! Wczoraj mia艂am 30, a dzisiaj ju偶 37 :').


Jeszcze raz prosz臋 o rad臋 w wyborze programu do montowania. Sprawdza艂am openshot, ale tam nawet nie umiem doda膰 napisu na filmie tylko na jakim艣 tle. Widzia艂am jaki艣 poradnik, ale ja mam inn膮 wersj臋 i przezroczystego t艂a nie ma :(. Jedyny plus to fajne przej艣cia. Nast臋pnie znalaz艂am przewspania艂y program, ale oczywi艣cie. P艂atny. Jest 7 dni pr贸bnych i to w艂a艣nie dzi臋ki temu powsta艂o nowe intro i outro. Co prawda jest znak wodny, ale go wyci臋艂am. Serial zmontowa艂am w moim AVS video editorze, kt贸ry mo偶e nie jest a偶 taki z艂y... Ch臋tnie wzi臋艂abym moviemaker, ale musia艂abym"konwertowa膰" [czy co艣] wszystkie filmy, co pewnie chwil臋 trwa... Czy kto艣 z was co艣 takiego robi艂? I prosz臋 te偶 o opini臋 moviemakera :).


Co tam u mnie? W sumie nic ciekawego. Zacz臋艂am prowadzi膰 wakacyjny notes, kt贸ry nied艂ugo wam pokarz臋. Mam wkurzaj膮cy katar, dobre cytrynowe wapno i niedobry syrop :]. Emmmmmmmm [*my艣li*] emmmmmmmmm. Wszystko zapomnia艂am ;~;.
Znowu nie chc臋 mi si臋 pisa膰 opowiadania XD. To dlatego, 偶e nie umiem tego opisa膰 i nie chc臋 mi si臋 nawet pr贸bowa膰 :,].


Dobra, tyle na dzi艣. M贸j m贸zg zaczyna chyba si臋 rozp艂ywa膰 [nie, nie jest gor膮co]. Papaaaaaa :*
~KarmelLPS

5 komentarzy:

  1. serial ju偶 widzia艂am :") a co do programu do montowania, to ja mam Lightworksa (z kt贸rego jeszcze nie korzystam, bo czeka on na lepsze czasy, gdy b臋dzie chcia艂o mi si臋 nagrywa膰) i chyba jest dobry, s膮dz膮c po opiniach

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Co艣 tam czyta艂am o lightworksie i w sumie to mo偶e by膰 dobry. I taki troch臋 nietypowy 8). Wypr贸buje ^^

      Usu艅
  2. Cze艣膰! S艂uchaj Karmelku, bo ja mia艂am Ci wczoraj wys艂a膰 nagrod臋, ale mia艂am du偶o na g艂owie! Wy艣l臋 Ci ja jutro! Na pewno! Mam do Ciebie jeszcze jedna pro艣b臋: mog艂a by艣 da膰 zna膰 na swoim blogu, 偶e dosta艂a艣 nagrod臋! I nagra膰 filmik, jak otwierasz i umie艣ci膰 na swoim blogu i na YT? Plese...

    -puddinka

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Zamierza艂am tak zrobi膰 ;) ♡

      Usu艅
    2. Karmel mam pro艣b臋: znajdziesz j膮 na moim blogu w ostatnim po艣cie!

      -puddinka

      Usu艅

Zostaw co艣 po sobie!