sobota, 15 lipca 2017

37. Rysunki + na konkurs

Szello!

Dzisiaj robiłam rysunek na konkurs puddilps i skoro już musiałam go zeskanować to zrobiłam to też z innymi rysunkami.


A więc na początek rysunek na konkurs:

Jest to kotek #468 :3 mam nadzieję, że się podoba.



Teraz jakieś magiczne wilki rysowane prawie rok temu

Awwwww. Jestem z tego taka zadowolona :3. Jest to wilk z internetu, ale inne wymyśliłam sama.

Tutaj jedyny wilk narysowany na czysto [nie licząc tego wyżej] bo inne są na kartce w kratkę. I to w czarną kratkę... xd

 najnowszy

 wszyscy się nim zachwycają chociaż według mnie wyszedł średnio [te włosy...]

tutaj mój ulubieniec :3

to miał być jakiś ognisty, ale oczywiście nie umiałam [i nie umiem] rysować ognia. Może kiedyś narysuję to na czysto i naprawię w photoshopie...

 z tego co pamiętam to narysowałam go na czysto i dałam koleżance... [żałuję. xd]



a teraz jakieś inne bazgroły :p



najpierw pani z opowiadania :3


mym zdaniem wyszła bardzo ładnie :3   [a obok próba narysowania innej postaci]



a teraz reszta bazgrołków :p

po raz kolejny pani z opowiadania, ale rysowana jakiś rok temu [tak, dawno wymyśliłam te opowiadanie]

oko  👀

pusheen :3


i jeszcze jakieś postacie z anime:

chibi z Naruto ♥
Fairy Tail 👆 ♥



pamiętajcie, że rysowałam to dosyć dawno i teraz narysowałabym lepiej, chociaż chyba i tak nie jest najgorzej... xd
i na koniec Fairy Tail next generation w moim wydaniu xd. [w sensie, że mój pomysł jak by mogła wyglądać pewna postać gdyby takie coś powstało]


Dobra, to tyle z moich bazgrołków xd. Ogólnie to polecam Fairy Tail i Naruto xdd. To tyle na dziś, mam nadzieję, że praca na konkurs jak i wszystkie inne się podobają :3. Papaaaa
~Karmelowy artysta ♥

10 komentarzy:

  1. Oki! To ja puddinka! Śliczne prace! Te wilki i inne tam "bazgrołki" mi się strasznie podobają! Są po prostu piękne i takie magiczne! Wyniki 24 lippca. Pozdrawiam1

    -puddinka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie rysujesz ^^ Ten Pusheen z Nutellą jest przeprzesłodki ♥♥ (jak te wszystkie pozostałe Pusheeny) *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pragnę ogłosić wyniki konkursu!

    -puddinka

    OdpowiedzUsuń
  4. też chcę umieć rysować ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie jest Galaxis LPS?

    -puddinka

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rysunki! Twoje pushenny dotarły mi serce <3
    Pozdrawiam (może kojarzysz mnie z z momio :D Lila980)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezusie, jak Ty (muszę użyć tego słowa) zajebiście rysujesz! Wow, naprawdę OGROMNE zazdro <333

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!