艣roda, 28 czerwca 2017

29. 馃尨 Wakacyjny daily blog #2 馃尨

Heyot!


Dzisiaj ponownie wakacyjny daily blog! Nie by艂o raczej nic bardzo lub bardziej ciekawego, ale fajnie si臋 tak wszystko opisywa艂o 馃槆.


[7:41] W艂a艣nie si臋 obudzi艂am, ale wstawa膰 nie zamierzam 馃樀. Niestety z nieznanych przyczyn nie mam Internetu 馃槖.
Koloruje sobie... 馃槆.


Dobra, koniec! 馃槤 Id臋 na 艣niadanie [9:10]
艢wie偶e bu艂eczki! Kocham! Babciu, dzi臋kuj臋 ci 偶e mieszkasz tak blisko piekarni *-*.











Na 艣niadanie zjad艂am bu艂eczk臋 z tak膮 past膮 z jajka, sera i szczypiorku 馃構, no i herbat臋.












Ubieram si臋 w bia艂e, kr贸tkie spodenki i bluzk臋 moro 馃憰 [9:30]











Internecie, noo! [10:01]

Czesem si臋 馃拠. [10:05]

Jak mam te TOP MODEL to wypada艂oby co艣 narysowa膰 ✏. [10:15]

Przerwa na babk臋 馃嵃. [10:50]











Zobaczy艂am na paragonie 偶e zakre艣lacze kosztowa艂y 25z艂 ;-;. Zmarnowa艂am 25z艂 bo jako艣 bardzo ich nie potrzebowa艂am ;-;. 25z艂, 4 zakre艣lacze. Gdyby nie to zap艂aci艂abym 14z艂, a teraz? 39,97z艂. Whyyyyy?! Ja tylko stwierdzi艂am, 偶e mog膮 mi si臋 przyda膰, nie zale偶a艂o mi na nich ;~;. Niby tylko 25z艂, ale za to bym mog艂a mie膰 z 2 petszopy 馃槶. Czy serio 1 zakre艣lacz jest wart 6z艂?! Nawet nie mog臋 sprawdzi膰 bo nie mam Internetu. 呕膮dam zwrotu pieni臋dzy ;-;. [11:23]

Internet! Nareszcie! [11:34]
Awww! Nowy serial galaxis jest 艣wietny *-*. [11:48]

Gramy w gr臋-臋-臋 "Talisman - magia i miecz". [12:54]











Tak wygl膮da jak narazie m贸j rysunek:











Obiad! [13:22]
Na obiad by艂y pire ziemniaczane, papirus i sur贸wka.
W艂a艣nie przyjecha艂y pieski 馃槅. [13:35]

Jedna karta z gry:   "KSI膭呕臉  dzi臋ki ksi臋ciu podczas ka偶dej wizyty w zamku mo偶esz za darmo odzyska膰 do 2 punkt贸w 偶ycia. W zamku mo偶esz te偶 wymieni膰 ksi臋cia na 3 sztuki z艂ota. Je艣li to zrobisz, od艂贸偶 jego kart臋 na stos kart odrzuconych.". Wymieni膰 ksi臋cia na 3 sztuki z艂ota xddddd. [14:26]











Wygra艂am!!!!! 馃弳 Grali艣my jakie艣 3 godziny z przerw膮 na obiad xd. (polecam B)) [16:08]

Nagrywa艂am vloga i kto艣 mi przerwa艂 i zd膮偶y艂am go nagra膰 raz, a chcia艂am jeszcze raz 偶eby to zrobi膰 lepiej :p. Dobra, jutro nagram xd. [17:05]


Tak wgl to mam robi膰 daily blogi codziennie czy tylko czasami? 馃槆


Zjad艂am marchewk臋 z jab艂kiem 馃崗. [17:26]

Znowu babka i woda z cytryn膮. [18:08]

YouTube-e-e-e..... [niewiemkt贸ragodzina]


Mo偶e na tym zako艅czmy no wi臋c piszcie czy mam pisa膰 daily blogi codziennie, co 2/3 dni, czasami czy kiedy b臋dzie co艣 ciekawego..? A wienc papaaa~
~Karmelowy DZIE艃nikarz xdd

5 komentarzy:

  1. Ja te偶 mieszkam niedaleko piekarni xD.
    Do tego co ile maj膮 by膰 Daily Vlogi, to to zale偶y tylko od Ciebie. Jak b臋dziesz mia艂a wen臋 - pisz, jak nie - nie :)
    Fajnie, 偶e podoba Ci si臋 m贸j serial 馃挄

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Obok piekarni i obok piekar 艣l膮skich xd. Ten serial jest 艣wietny 馃挄!

      Usu艅
  2. Wg mnie lepiej pisa膰 jak b臋dzie co艣 ciekawego.
    Fajnie si臋 ciebie czyta, ale jednak masz w adresie "LPS" wi臋c podpisa艂a艣 si臋 pod list膮 "LPSowych bloggerek" i tak dziwnie jak ich w tym daily nie ma :/
    no i czekam a偶 uzupe艂nisz zdj臋cia 馃槵

    co do zakre艣laczy - 6,5 za sztuk臋 jest w miar臋 ok je艣li s膮 dobrej firmy [tak, zda偶y艂o mi si臋 tyle zap艂aci膰 ;-;] ale og贸lnie to lepiej kupi膰 zestaw w pepco bo cz臋sto s膮 w takich cenach, 偶e za jeden wychodzi mniej ni偶 z艂ot贸wka *-*

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak 2 razy napisa膰 d艂ug膮 odpowied藕 i przez przypadek [niewiadomojak] j膮 usun膮膰 ;-;. W skr贸cie: Lps b臋dzie wi臋cej (gdybym mogla robic zdj byloby ich multum xd), ale raz na jaki艣 czas b臋d膮 mniej lpsowe posty :p. Mi艂o 偶e wyra偶asz swoj膮 opinie ;3, pozdrawiam.

      Usu艅

Zostaw co艣 po sobie!