środa, 14 czerwca 2017

25. YouTube..?

Elo, elo three, two , 0


Pikne przywitanie cn c;? Na początek takie zdjątko na 2000 c;



Dzisiaj.... dundundundundun......... założyłam kanał na YT! Tak! Ale na razie nic tam nie ma xd.  TUTAJ link. I nie wiem kiedy coś wstawię bo nawet nie mam programu do montowania filmów xd. No właśnie jaki polecacie? Wzięłabym MovieMaker, ale filmy z mojego aparatu mają inny format czy coś, a raczej nie będzie mi się chciało ich zmieniać [jakkolwiek się to robi xd]. A więc proszę o coś równie prostego xd.


No to chyba tyle na dziś xd taki krótki pościk. Do napisania!
~KarmelLPS

10 komentarzy:

  1. Polecam AVS Video Editor :) Zostawia znak wodny przez pierwszą, czwartą i ósmą minutę w filmiku, ale da się to potem wyciąć :) I nie da się wczytać filmików, w których nazwie są polskie znaki.
    Poza tym polecam Wondershare Filmorę i Power Director na komputer.

    Możesz sprawdzić w ustawieniach aparatu, w jakim formacie zapisują się filmy i ewentualnie to zmienić. Nwm, ja mam taką funkcę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę ;). Co do ustawień aparatu to ja raczej nic nie zrobię bo nawet nie umiem włączyć nagrywania xd. Muszę kogoś spytać bo kompletnie zapomniałam xd [Canon DC 8.1V]

      Usuń
    2. Poprawka!: Właśnie ogarnęłam jak się włącza nagrywanie XDD.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie trzeba ;). Mam AVS video editor ^_~. I zrobiłam już intro (nie jakieś wybitne, ale jest).

      Usuń
  3. Wooo, brawo 2000 wyświetleń!
    Już wchodzę na Twój kanał i oczywiście zostawiam subka :) Ja zaczynałam od MovieMaker'a, ale potem zmieniłam na Vegasa. Boże, jaki to był przeskok xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za subka X3. Wzięłabym MovieMakera, ale filmy z mojego aparatu mają jakiś nieodpowiedni format czy cuś :p [wiem bo kiedyś z siostrą chciałyśmy założyć kanał (co to by było O.o xd)], a zmieniać "jakiegośtam formatu" w każdym filmie by mi się nie chciało xd. A avs jest chyba dosyć podobny :P.

      Usuń
  4. Chejka! Przypadkowo weszłam na tego bloga Karmelko, więc proszę Cię o wejście na moje cudo! (www.puddilps.blogspot.com) I mam pytanie: numerować swoje posty, czy nie? :\ Nie wiem! To wbijaj! A odnośnie konta na YT to mi by mama nie pozwoliła i nie pozwala! A szkoda! ;\ xd i jeszcze raz xd. ble ble i ble!!! :( Pa pa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, że odpowiadam dopiero teraz, ale wcześniej wogóle nie zauważyłam twojego komentarza xd. Co do numerowania postów to nie wiem bo z 1 strony jesli je numerujesz to potem możesz mieć kłopot jeśli chcesz coś usunąć chociaż to raczej częste nie jest xd,a jesli numerujesz to łatfiej zauważyc ile się już napisało [no wiesz taka satysfakcja xdd] pozdrawiam :)

      Usuń

Zostaw coś po sobie!