niedziela, 11 czerwca 2017

24. Jak sprawić by nasz LPS wiecznie płakał :,)

xXx Cześć xXx

Dzisiaj opowiem wam krótką historię już wiecznie płaczącego lps xd. A więc o jakiego lps chodzi?

Tego oto baranka z G3

Kupiłam go... by go przerobić xd. Bardzo podobał mi się ten kształt, ale.. fioletowy O.o? No więc postanowiłam go przemalować na biało. Robiłam to jakieś 3 miesiące O.o, ale to głównie przez brak chęci, białej farby i czasu. Lecz w końcu stwierdziłam, że to nie ma sensu i to zmyłam. Miał nad prawym okiem jakiś... cukierek [ehh te G3], który nie do końca się zmył [zmywałam go przed malowaniem] więc postanowiłam go zmazać i zmywacz do paznokci znad prawego oka popłynął i przepłynął przez lewe.... i tak oto:

Czy widzicie to oko ಠ_ಠ  [na zdjęciu nie widać tego tak dobrze]
no porównajcie xd


Ten post był bez sensu, wiem xd.

A no właśnie jeszcze raz pytam czy chcielibyście serię z tej oto książki:


Pokazywałabym zdjęcia z tego jak ją uzupełniam [oczywiście w trochę lps'owym stylu xd. I moglibyście dawać mi różne pomysły czy coś xd.


No to chyba na tyle x3. Kiedyś przytrafiła się wam waszej figurce podobna sytuacja xd? Napiszcie w komentarzu! Chcecie serię z tej książki ↑? Napiszcie w komentarzu! Lubicie nową redaktorkę [chociaż jeszcze nic nie napisała xd]? Napiszcie w komentarzu xd! Dużo będzie tych komentarzy xdd.
xXx Pa xXx

~Karmel

1 komentarz:

  1. oh, nie, przecież teraz ten lps będzie wiecznie smutny :c można o nim ciekawą historię wymyślić ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!