sobota, 24 czerwca 2017

26. Wakacje!

CZEEE<<<ŚĆ!!!




WAKACJE! JEEEEEEJ!                  i zapomniałam co miałam pisać.


Miałam średnią 5,28  B). I wiecie co dostałam B)? Pendrive ಠ_ಠ. No w sumie to nie miałam, a się przyda, ale dostała je tyko nasza klasa, inni dostali książki B) [już pendrive lepszy xdd] a gimnazjum dostało powerbanki ಠ_ಠ. A  2 najlepszych uczniów zarówno z podstawówki jak i gimnazjum dostało bon 300zł! Ale nie dostałam ಠ_ಠ. Ile ja bym petszopów za to kupiła...ಠ_ಠ. Gdybym dostała tą 6 z matmy to może ಠ_ಠ...

Ale dzisiaj przyjechała moja chrzestna i z okazji urodzin [które były w styczniu] dała mi 200zł i rafaello *-*. A więc mam teraz w sumie 300 xp, ale tak to bym miała 600zł ಠ_ಠ. I mogłabym sobie np. kupić nową komórkę ಠ_ಠ. Dobra, jeszcze sobie pozbieram ಠ_ಠ.

Waaakacje! Ja w tym roku nigdzie nie jadę, tylko do babci na Śląsk ;). I właśnie, jutro jadę do babci. Jak na razie na ok. tydzień więc raczej na kanale raczej żadne filmy się nie pojawią, ale pisać oczywiście będę ♥. Ewentualnie na kanale pojawi się jakiś vlog albo spróbuję zrobić jakiś wakacyjny teledysk :3. No właśnie co do kanału to pojawił się tam 1 film i intro, ale to tylko intro ;). A oto ten film ⇣ jest to taki filmik testowy, bez głosu i konkretnego tematu ;)




A skoro już mam kanał na YT to po prostu musiałaaaam wziąć udział w jakimś NTM *^* [moje marzenie od zawsze iksde], a tak właściwie to wzięłam udział w 2 NTM na raz O.o. Nie wiem czy był to dobry pomysł, ale już 1 zrobiłam, a drugie to muszę jeszcze obrobić ;). Tematem ntm 2 jest: Anioł,  a tematem ntm 2 jest: Magia

a oto mój aniołek :3
trochę creepy cn? xd

i mam jeszcze pare zdjęć aniołków, których jeszcze nie obrobiłam, ale pewnie to zrobię i zgłoszę kilka (tak można cn? xd)  [nie dość, że 2 NTM naraz to jeszcze po kilka prac xdd]

jeszcze jakieś zdjęcie pewnie zrobię przerobię ;)







A co do magii to wybiorę jakieś z tych zdj:
jest na nich jakaś czarodziejka, cyganka, wróżbitka... [?] tak to jest wróżbitka xd









 {kiedy nie wiesz, które zdj najlepsze xdd}


Okej, to już chyba na tyle ;3. Papatkiii`
~Karmeloffy fotograf 8)

6 komentarzy:

  1. Awww, jedziesz na Śląsk - moje tereny xD. Jeśli można wiedzieć, to do jakiej miejscowości?
    Zdjęcia cudne 💕 Wróżbita/cygan/czarodziej wyszedł Ci genialnie!
    Ja szczerze mówiąc, nigdy nie rozumiałam NTM'ów i nigdy w żadnym nie uczestniczyłam. Takie życie ^ㅜ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekary śląskie ;D. Jak coś to możesz mnie znaleźć w empiku w tarnowskich górach xd.

      Usuń
  2. Czarodziejka/cyganka/wróżbitka jest taka aaawojdafakak!! Super jest ta skrzyneczka i kociołek(?) w tle *^*

    OdpowiedzUsuń
  3. A moje tereny MAŁOPOLSKA koło Krakowa :) XD A co do najlepszych zdjęć magii to moim zdaniem okej jest to przed ostatnie zdj. XDddddddd Zobacz na mojego bloga, tam też pojawił się wakacyjny post! Pa! Pozdrawiam! :) XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ja też małopolska 😇. Też pozdrawiam 😆

      Usuń
  4. Fajowe zdjęcia i ozdoby LPS <33 Śląsk to tak jak GalaxisLPS- moje tereny xd.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!