wtorek, 27 czerwca 2017

28. 馃尨 Wakacyjny daily blog #1 馃尨

Hej, hej, hej!
Dzisiaj ponownie notka bez zdj臋膰 ;-;. Mamooo, komputerrr ;_;!!!! No chyba 偶e komputer wujka jako艣 tam dzia艂a i pozwoli mi zgra膰 na chwil臋 zdj臋cia, albo kuzynka...  馃槪.


Dzisiaj rozpoczynam..... Wakacyjny daily blog! Czyli daily vlog tylko 偶e blog xd. Niestety narazie bez zdj臋膰... Na kanale tak偶e pojawi si臋 vlog 馃槉, ale dopiero po powrocie ;-;. DOBRA, ZACZYNAMY!


[w nast臋pnych dniach b臋d臋 na bie偶膮co to pisa膰 i odrazu wstawia膰 na bloga albo w jednym po艣cie b臋d膮 np. 3 dni. Napiszcie jak wolicie w kom 馃槈]


Dzisiaj [czy wczoraj? 馃槓] by艂y艣my na noc u naszej kuzynki (ja i moja siostra) ma ona 2 艣liczne pieski *-*.

 Czarny to Tito, a br膮zowa suczka to Leti ♡. Obydwa s膮 ze schroniska. Kiedy obudzi艂am si臋 w nocy obok mojej g艂owy le偶a艂 sobie Tito xd. Grali艣my sobie w gr臋i moja kuzynka postanowi艂a poczeka膰 jeszcze chwile do p贸艂nocy by za艣piewa膰 sto lat mojej siostrze, kt贸ra mia艂a mie膰 nast臋pnego dnia urodziny. Nast臋pnego dnia czyli dzisiaj 馃槈. Dzisiaj rano rodzice Natali [kuzynka] byli w pracy, a babcia przyjecha艂a z 艣wie偶ym pieczywem i sp贸藕ni艂a si臋 o dos艂ownie minutk臋 bo zjad艂am p艂atki xd. Z ni膮 przyjechali te偶 m贸j wujek i brat i dali Agacie [siostra]  prezenty. Na obiad pojechali艣my do nale艣nikarni 馃槃! Szkoda, 偶e u mnie nie ma nigdzie blisko 馃槥.
Potem pojechali艣my do empiku! Kupi艂am sobie 3 rzeczy: teczka, chcia艂am taki zeszyt, ale nie by艂o 馃槨, a poza tym pewnie by艂by bardzo drogi bo widzia艂am z tej kolekcji ma艂y notesik [z troch臋 innym wzorem] kt贸ry kosztowa艂 40z艂 O.o . Nast臋pn膮 rzecz膮 jest gazeta "TOP MODEL" kt贸re czasami sobie kupuje, a ta akurat mia艂a fajne "naklejki bez kleju" xd poprostu takie obrazki kt贸re mo偶na wyrwa膰 i co艣 z nich zrobi膰 xd. I jeszcze zestaw 4 zakre艣laczy tak poprostu :p. Chcia艂am jeszcze washi tape (tak to si臋 pisz臋?) ale nie by艂o :( i lps te偶 nie by艂o xd.

w 艣rodku by艂y takie obrazki do wyrwania [dwu-stronne :(]



Potem wr贸cili艣my si臋 ju偶 do domu babci :p. Troch臋 kolorowa艂am, zrobi艂am kilka zdj臋膰 i film贸w. Zjedli艣my (xd) koktajl i lody i teraz tak sobie tak pisz臋 :). A no tak, dzisiaj kuzynka 艣pi u nas ;p.


Mam nadziej臋, 偶e opis dzisiejszego dnia wm si臋 spodoba艂 :). Nast臋pne dni b臋d膮 pisane troch臋 inaczej tzn. b臋d膮 pisane na bie偶膮co: jesli co艣 si臋 dzieje pisz臋 to od razu 馃槒 podobnie jak w opisie podr贸偶y :p. Tak wgl to pisz臋 to w notatkach bo nie mam Internetu 馃槥...
Papapapapapaaaaaaaa!
~Kaaaaaarmel

3 komentarze:

  1. Apki bloggera z ca艂ego serca nie polecam, ale jak si臋 uprze膰 to da si臋 skorzysta膰 i zdj臋cia bez problemu wstawi膰 [tylko najpierw trzeba rozszyfrowa膰 jak one si臋 wstawiaj膮 XD]

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Nie mam androida ;-;. A i tak nie mog臋 nic pobiera膰 z mojego sklepu bo co艣 mi si臋 popsu艂o;-;. Nokia pozdrawia.

      Usu艅
  2. Fajny dzie艅! :D A偶 mi si臋 tych nale艣nik贸w i chodzenia po mie艣cie zachcia艂o ^^

    OdpowiedzUsu艅

Zostaw co艣 po sobie!