niedziela, 11 czerwca 2017

23. DIY #3: huśtawka

Heloł.

Co tamu was :3? Widzieliście już wczorajszy post ♥? Mam nadzieję, że polubicie nową redaktorkę :D! Jest to moja iBFF, którą poznałam na Momio. [pozdrawiam cię xd] No dobra koniec o Tofince [:3]! Dzisiaj mam dla was szybkie DIY, a mianowicie: huśtawka dla lps!

A więc zaczynajmy!


Potrzebne materiały: patyczki do szaszłyków, papier ścierny / pilnik, sznurek, coś do cięcia xd, klej i taśma (której tu nie ma xd), może się przydać ołówek

1. Patyki tniemy na kilka kawałków ok. 6cm

2. Wygładzamy ich końce papierem ściernym czy tam pilnikiem xd

3. Przyklejamy patyczki obok siebie na taśmę

4. Utrwalamy wszystko klejem

5. Ucinamy niepotrzebny kawałek taśmy i od spodu przyklejamy sznurki [jak na zdj]

Teraz wystarczy gdzieś to przywiązać i gotowe!


Jak zwykle kilka zdjątek ༼ つ  ͡° ͜ʖ ͡° ༽つ
[chciałam zrobić na dworze, ale na razie nie zrobiłam :<]





Mam nadzieję, że diy wam się podobało (。◕‿‿  ◕。). Baj baj
~KarmeLOVE lody xd

3 komentarze:

  1. Aww, ładna huśtawka i prosta do wykonania... koniecznie zrobię!! 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Można kupić takie fajne mocowania do huśtawek - używaliśmy ich robiąc huśtawkę dla naszych dzieciaków. Jakoś wtedy solidniejsze wrażenie całość robi.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!