czwartek, 1 czerwca 2017

20. rysuneczki :3

Hejo! ^_~

Dzisiaj dzień dziecka! Dostaliście coś? Ja narazie nie :(. Ale w szkole zamówiliśmy pizzę :D! I przed chwilą jadłam lody z owocami *-* [:🍓🍉🍊🍎🍇]. A niedługo na blogu 2000 wyświetleń! Macie jakiś pomysł co mogę zrobić? Może opowiadanie xd, będzie się pojawiać co 1000 wyświetleń xd. Ale nadal nie wiem jakie imiona ;_;. A dzisiaj lub jutro chyba kupuję nowe lps, ale jeszcze nie jestem pewna które.. xd.
I zastanawiam się też czy nie zmienić adresu bloga... Ale to było by pewnie dla wielu osób nie wygodne... Może napiszcie w kom czy według was powinnam zmienić adres na: karmel-LPS.blogspot.com bo cherry chyba już za bardzo nie pasuje.... Może zrobię ankietę? No nie wiem [piszcie w kom!].


Chciałabym wam pokazać moje rysunki :)! Co sądzicie?

Na początek są LPS w wersji ludzkiej, ale w przebraniach... xd [w każdym razie widać xd] 




                               Coś się rozmazało... ;_;



A teraz LPS czarno-białe z kolorowymi elementami :3
to jest takie sweet ♥

i to też ♥

 i to ♥


Co sądzicie? Ja jestem bardzo zadowolona :3.
No! To chyba na tyle... papaaa
~Karmelka

2 komentarze:

Zostaw coś po sobie!