poniedziałek, 24 kwietnia 2017

11. 10 wkurzających rzeczy na LPStube

Elo-gazelo ʕ•ᴥ•ʔ

Widzę, że diy bardzo się wam spodobało :). Jest pod nim już 6 komentarzy :D no nieźle. Niedługo pojawi się kolejne ;). A już niedługo na blogu będzie 1000 wyświetleń! Wow, nie sądziłam, że będzie to tak szybko :*. Z tej okazji chciałabym zrobić jakiś special ( ͡° ͜ʖ ͡°) macie jakiś pomysł? Jeśli tak to piszcie w kom (ง ͠° ͟ل͜ ͡°)ง, a jeśli nie to mogę zrobić opowiadanie :3. Mam już prolog i mogłabym go wstawić na 1000 wyświetleń. Co wy na to :D? Ale myślę, że najlepiej będzie jeśli wy coś wymyślicie (づ ̄ ³ ̄)づ. (dzisiaj żadnych emoji xd)

No dobra może przejdźmy do dzisiejszego tematu, którym jest (☞゚∀゚)☞ "wkurzające rzeczy na LPStube" :3
O co chodzi? Pokarzę wam kilka rzeczy, które MNIE wkurzają na LPStube ̿ ̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з=(•_•)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿

1. Drzwi
Chodzi mi o wchodzenie figurek przez drzwi, ale tylko w następujący sposób: najpierw figurka przez 15 sekund majstruje coś przy klamce ;-;, a potem znika nie odrywając tej łapy od klamki ლ,ᔑ•ﺪ͟͠•ᔐ.ლ. Nie lepiej po prostu zrobić tak aby ta figurka w ogóle nie dotykała tej klamki, albo dotknęła ją na chwilę (że niby otwiera te drzwi) puściła i zniknęła. A już najlepiej byłoby gdyby drzwi się uchyliły, wystarczy ich nie przyklejać i nikt nie musi widzieć, że nic za nimi nie ma ;-; czy to takie trudne? Wiem, że większości to nie przeszkadza, ale jednak bardziej "realistycznie" byłoby gdyby drzwi się uchyliły. Ehh, ale się rozpisałam, mam nadzieje, że rozumiecie o co mi chodzi :)

2. Sub za sub
To nie dotyczy tylko LPStube, ale całego YT, ale i tak warto o tym wspomnieć. Chyba każdy się z czymś takim spotkał... Ale ja zupełnie nie rozumiem po co? [do tych co o to proszą i się na to zgadzają] Co wam da ta 1 subskrypcja od osoby która i tak was nie ogląda? Serio zależy wam tylko na liczbie subskrypcji?? Powinno wam zależeć na osobach, które was oglądają, a nie na tej liczbie ಠ~ಠ.

3. Za głośne intro / za cichy głos
To znowu nie tyczy się tylko LPStube, ale wydaje mi się, że tutaj występuje to dosyć często... No, a więc tak: oglądałam jakiś serial i mam tak ustawioną głośność bym dobrze go słyszała, skończył się więc włączam następny i co?.... BUM! ⤜(ʘ_ʘ)⤏ intro 50 razy głośniejsze. A najgorzej jest kiedy oglądam coś wieczorem, a w pokoju obok są moi rodzice i mama mówi, że za dużo oglądam xd. Albo kiedy najpierw ktoś mówi cicho i muszę podgłaśniać, a po chwili strasznie głośno i w dodatku jakieś brzydkie słowo xd (miałam taką sytuacje xd). Nie wiem czy wiecie, ale w programach da się raczej jakoś to ściszyć lub podgłośnić xd.

4. Brzydko pomalowane paznokcie
Krótka piłka: lepiej nie malować paznokci wcale jeśli nie potrafi się tego robić :).

5. Zgapianie
Ile to ja już widziałam seriali na podstawie "Teenagers" :,). Np kiedyś widziałam serial z całkiem dobrą jakością i chętnie bym oglądała gdyby nie to, że była to dokładna kopia "Teenagers"  ͠°v °. Albo vlog, który był prawie dokładną kopią LPS'owego vloga od thepuddinglps. Nawet skopiowały to, że jedna z nich nie wiedziała co to vlog! (╯⏒‸⏒)╯︵ ┻━┻ Chociaż nie były siostrami... Ale komentarze i tak same pozytywne :,).

6. Shopping
Shopping polegający na rozpakowywaniu przez 5 minut, pokazaniu figurki i ewentualnie powiedzenie czy ma magnes czy dziurkę ;-;. Serio? Nie macie nic więcej do powiedzenia na temat nowej figurki? 乁(❍ᴥ❍)ㄏ.

7. Skoki olimpijskie zamiast chodzenia
Tia xd. Ale to naprawdę tak wygląda xdd. Jak to nienaturalnie wygląda kiedy ktoś robi 5cm "kroki", a właściwie skoki xd. To jest śmieszne xdd

8. Imiona
Powtarza się trochę sytuacja z kopiowaniem, ale tutaj chodzi o imiona dla LPS. Prawie wszystkie kotki #1024 nazywają się Luna. Ja rozumiem, że niektórzy mają sentyment do tych postaci i nie potrafią inaczej ich nazywać (i ja też kilka takich mam), ale bez przesady! Czy nie znacie żadnych imion? o.O

9. Usuwanie starych filmów i kanału
Ja rozumiem, że może się wstydzicie tych filmów, ale to smutne, że niektórzy nie mogą ich zobaczyć xd. No i usuwanie kanału kiedy skończy się nagrywać... to przecież bez sensu xd.

10. Złe światło i ostrość
Ooo nie! Kiedy tylko widzę, że w filmie jest złe światło lub ostrość to od razu uciekam ;_;

Tak! To już wszystko na dziś, mam nadzieje, że się podobało :). Przypominam: piszcie w komentarzach pomysły na special (special/specjal xd).
Papaaa :*
 ~Cherry


Ps. zauważyłam ostatnio, że nie ma mojego efektu do kursora (tzn tych latających za nim kwiatków) od kiedy już tego nie ma xd? I zastanawiam się dlaczego nie mogę tego dodać :(. Wie ktoś? B\

3 komentarze:

  1. Ja na pewno zgadzam się, że wkurzające jest złe oświetlenie, powtarzające się imiona, okropne paznokcie z odpadającym lakierem (NAJGORSZE!)i żebranie o suby, nawet jeżeli nie ma się ani jednego filmiku na kanale xDD Mogę jeszcze dopisać brak cięć i okropne zacinanie się przy mówieniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z wszystkim oprócz dziewiątki :) Super notka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie ktoś myśli to samo co ja o shoppingach :')
    Dla mnie najgorsze są osoby które organizują 'FanMaila' mając po 30-40 subkrybcji (czasem mniej) przy czym:
    a) myślą, że są fejmami i ludzie serio wyślą im paczki wiięc podają adres w opisie/samym filmie
    b)jako 'paczki od widzów' pokazują rzeczy od koleżanek z prawdziwego życia.
    Kill meeeee

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!