wtorek, 18 kwietnia 2017

08. Bordówki, 500 wyświetleń i zdjęcia

Hej bordówki! [czyli bordowe borówki xd]

Jej!!!! Już ponad 500 wyświetleń! Wow, nie spodziewałam się, że będzie to tak szybko! Czytałam dzisiaj starsze posty z Mój świat LPS i widziałam, że mając tak 20 wpisów miała 500 wyświetleń, a ja mam dopiero ósmą notkę, a już 500, a więc myślę, że naprawdę dobrze mi idzie xd.

Co by tu napisać... dzisiaj z mamą robiłam ciasto *-* piernik z polewą czekalodawą ♥ :P. A jutro musimy iść do szkoły 😧. Tak wgl to czytaliście już najnowszą notkę galaxis? moim zdaniem miała super pomysł z Littlest Pet Shop PL :), ja już dołączyłam :) (jeśli nie wiesz o co chodzi to polecam zobaczyć jej notkę :3).

Dzisiaj przerobiłam (czy coś takiego) kilka zdjęć lps:

 podoba mi się to zdjęcie :3



a tutaj zrobiłam coś takiego jak galaxis :P, mam nadzieje, że się nie obrazi xd, mi po prostu bardzo spodobał się ten pomysł :P

{prosze nie kopiować tych zdjęć} :P


No i co to chyba tyle na dziś xd papaa.


Ps. wow dopiera teraz zobaczyłam, że dzisiaj pobiliście dzienny rekord wyświetleń xd jest ich aż 61, czy to dlatego, że pisałam dzisiaj komentarze na kilku innych blogach? nwm... xd

2 komentarze:

  1. Jej, słodziutkie zdjęcia <3 Najbardziej podoba mi się to z kotkiem z pelerynką. Jest takie Harry Potter'owe xD Bardzo dziękuję za wspomnienie o Littlest Pet Shop PL. Może kiedyś nasza społeczność rozrośnie się będziemy mieć 100 członków? Nic nigdy nie wiadomo ;D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!