sobota, 22 kwietnia 2017

10. DIY #1: sofa

Hellou :3

Co się dzieje z tą pogodą ;-;. 2 dni temu było zimno i padał śnieg, wczoraj w samochodzie było mi wręcz gorąco, a dzisiaj pada deszcz ;_;.

Dzisiaj chciałam wam pokazać moje marzenia lps, ale kiedy zrobiłam już prawie wszystko to stwierdziłam, że to bez sensu, że jest tego za dużo xd i nikogo to nie interesuje :P (chyba, że interesuje O.o) A więc dzisiaj pokażę wam DIY na naprawde fajną sofę dla LPS :), a więc zaczynajmyyyy ⇝


Potrzebne nam będą: kartka, tektura, ekierka i linijka, taśma dwustronna lub jakiś dobry klej 😉,ołówek/długopis, nożyczki i jakiś materiał (stara bluzka czy coś xd)

1. Wycinamy z kartki kwadrat 5x5cm (dzięki tej kartce łatwiej nam będzie zrobić inne części)

2. Z tektury wycinamy 6 kwadratów 5x5cm, 3 prostokąty 5x10cm i 2 prostokąty 5x4cm

3. Teraz sklejamy ze sobą 2 prostokąty 5x10 i 2 razy po 2 kwadraty 5x5 (mam nadzieje, że zrozumieliście xd)

4. Wszystkie części obklejamy materiałem



5. I sklejamy w następujący sposób

6. Dodajemy kilka poduszek...


I gotowe!


Kilka zdjątek :3





Papatki!
~Cherry

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Na pewno kiedyś taką zrobię ;w;

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sofa wygląda tak ładnie i profesjonalnie, na pewno skorzystam z tego DIY. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna sofa :3 I proste wykonanie, na pewno skorzystam :) Przesłodkiego masz TabbyCat-a ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Powinnaś dodać ten wpis o swoich marzeniach, mnie to interesuje ^^
    Świetnie wygląda ta sofa, jak prawdziwa :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Sofa świetna i na pewno taką zrobię. Szkoda, że dwa tygodnie wcześniej nie widziałam tego, bo szukałam jakiegoś fajnego DIY na sofę, ale znalazłam taki sobie i w końcu zrobiłam sama, ale moja nie jest taka fajna jak ta tutaj. Dodaj koniecznie wpis o marzeniach, jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odrazu wzięłam się do pracy, jest 2 w nocy a ja nadal ją robie (:

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!