środa, 26 kwietnia 2017

12. Zmiany na blogu?

Hej ;3

Ta pogoda jest wspaniała ;-;. Tak, chyba w każdej notce będę narzekać na pogodę ;_;.

Zastanawiam się nad zmianą nazwy bloga... Ale dlaczego? Ano dlatego, że myślę, że trochę głupio zrobiłam nazywając siebie (?) Cherry... w końcu moja figurka to Cherry


Kiedy wymyślałam nazwę to nie znałam się za bardzo na blogach o lps... właściwie to po prostu wymyśliłam ją kiedy kupiłam Cherry i pomyślałam, że będzie maskotką kanału, a więc kanał będzie się nazywał cherryLPS (wtedy myślałam nad nazwą kanału na YT) No, ale nie ważne chodzi mi o to, że pewnie będzie mi trochę niewygodnie pisać bloga kiedy będe miała nick jak moja figurka xd Więc blog nawet może się tak nazywać, ale ja raczej nie xd. Myślę, że po prostu nazwę blog np. lps'owy blog czy coś, a ja jakiś nick wymyślę. Poza tym Cherry nie jest nawet moją ulubioną figurką i chciałabym żeby blog był lps'owy, a nie wiśniowy xd A ja nie chcę się nazywać jak moja figurka bo wiem, że w przyszłych  notkach może być to kłopotliwe...

Czy ktoś rozumie o co mi chodzi xd?

• chcę zmienić nazwę bloga
• chcę mieć jakieś fajne "imię" xd
• chcę by nie było maskotki bloga i by był to blog "lpsowy" a nie "wiśniowy" :p
• chcę wiedzieć czy wy też tego chcecie xdd
• tak wiem, że to trochę dziwne xd

No mam nadzieję, że rozumiecie dlaczego chcę to zrobić :p A jeśli chcecie żeby wszystko zostało tylko ewentualnie bym wymyśliła se jakieś "imię" xd to napiszcie w komentarzu c:

OKej, okej ja wiem, że może się wam to dziwne wydawać, ale ja chcę i tyle, ok? ok xd.

I jeszcze raz ponawiam (what?) pytanie: co chcecie na 1000 wyświetleń xd?

Ja już kończę, możecie napisać co o tym wszystkim sądzicie :p. Papaaa!
~niewiadomojeszczekto xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw coś po sobie!