środa, 19 kwietnia 2017

09. Śnieg i prezentacja na angielski :p

~ Święta, święta i po świętach, a w dodatku Wielkanocnych, a u nas śnieg ~  ;-;

Hej! Jak już mówiłam u mnie pada śnieg ;-; No cóż....

a i tak wiosenne zdjęcie xd

Dzisiaj gimnazjum pisze egzaminy, ale podstawówka i tak musiała iść do szkoły -_-. I w dodatku mieliśmy sprawdzian z angielskiego [nie cierpię ;-;], ale to nie jest najgorsze pani zadała nam na następny piątek prezentacje o naszym "najlepszym" przyjacielu. Tylko chyba nie pomyślała, że nie każdy ma "najlepszego" przyjaciela ;-; (ile tych ";-;" w tej notce ;-;). No, ale jak to, nie masz BFF?! Nje i nje chcę mieć... ;-;, ale to nie znaczy od razu, że jestem jakimś wyrzutkiem czy coś 😂😂😂. Ja po prostu nie chcę mieć "BFF", a na pewno nikogo z mojej szkoły/klasy (wiem jestem podła, zła, niedobra xddd). Oczywiście, fajnie by było mieć taką naprawdę przyjaciółkę, ale nie "bi ef ef" (szkoda, że nie słyszycie mojego głosu 😂). No dobra, ale dajmy na to, że mam przyjaciółkę, którą lubię trochę bardziej, ale musimy jeszcze opisać jakąś "wspólną przygodę" może być wymyślona, ale ja chyba opiszę to jak kiedyś jeździłam z nią na rowerach i pojechałyśmy nad rzekę i chciałyśmy zrobić mostek z kamieni a ja wpadłam (nogą) do tej rzeki, ale to nie było w lato tylko chyba w kwietniu xddd. I taka jeszcze krótka historyjka: kiedyś znowu na rowerach grałyśmy w takie coś (xd), że jedna z nas miała zamknięte oczy, a druga mówiła jej gdzie ma jechać (świetna zabawa, polecam xdd). I kiedy ja ją prowadziłam to zagapiłam się bo zastanawiałam się gdzie ją poprowadzić, a ona w tym czasie wjechała w słup xd, centralnie w słup xd (i to tyle z tej historii xd). [...]No cóż jakoś sobie poradzę :).
Ps. kiedyś byłyśmy "bff" :p

Czy ktoś cośkolwiek zrozumiał z tej notki? xdd bo ja nie xdd. Tak wgl to zastanawiałam się czy może dodać muzykę do bloga :D, możecie pisać propozycje :D

Co jeszcze, co jeszcze? Widziałam dzisiaj zielonego dzięcioła :), chociaż u mnie to nic dziwnego bo on chyba gdzieś tu mieszka xd. Iiiiiiiiiiiiiiiii i to chyba tyle bo nwm już co mam pisać xd. A no tak wczoraj było ponad 90 wyświetleń, jak? xd

No dobra już koniec bo ja wariuję xd, paopaa!

2 komentarze:

  1. To grubo było na tych rowerach xD Moja bff półtora roku temu wyjechała do Anglii :c Teraz jestem sama na świecie... Nie no, żartuję, jakieś tam jeszcze koleżanki mam. Jednakże przyjaźń jest tylko jedna ^*^

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna fotka! taka wiosenna XD

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!