niedziela, 16 kwietnia 2017

07. Wielkanoc 馃惏

Hejo!

Dzisiaj Wielkanoc! A u mnie pada艂 艣nieg o.O, ale od razu stopnia艂 xd. Tak wgl to jeszcze o tym nie m贸wi艂a, ale mam konto na MovieStarPlanet oraz Momio :p - nazywam si臋 tam diana12qw, mo偶ecie mnie zaprosi膰 tylko napiszcie w kom wasz nick 偶ebym wiedzia艂a, 偶e to wy xd. Ale nie o tym dzisiaj!

Z okazji Wielkanocy 偶ycz臋 wam wszystkiego najlepszego! ♥







 #doniczka xd

 palma :P


 wiosenny piknik ^^ (bez jedzenia xd)

i wszystkie moje kr贸liczki ^^

to tyle na dzi艣 papa! ♥


Ps. dzi臋ki za 10 kom xd

3 komentarze:

  1. Hejka, masz fajny blog :-) b臋d臋 tu zagl膮da膰! Podoba mi si臋 korytarz szkolny.
    Zapraszam r贸wnie偶 do mnie: paulina-lps.blogspot.com
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsu艅
  2. S艂odkie zdj臋cia, a Shorthair wygl膮da przecudnie w tej sukience <33

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Aaa i na MSP m贸j nick to: xxmarti. W艂a艣nie ci臋 zaprosi艂am ;p

      Usu艅

Zostaw co艣 po sobie!