sobota, 29 kwietnia 2017

13. 1000 wyświetleń! - zmiany na blogu

Hej!

(dzisiaj nie będę narzekać na pogodę, przecież taki ważny dzień xd) A więc tak... 1000 wyświetleń :D. Dziękuję ♥

Jej ^^. Z tej okazji wprowadziłam "kilka" zmian na blogu, które na pewno zauważyliście xd


Mam nadzieję, że nowy wygląd bloga wam się podoba ^^ (bo mi bardzo :B) A więc jak widać nie jest już "wiśniowy" xd. Co do mojego "nicku" to podoba mi się Karmelowa czy Karmel xd. Co sądzicie? (lubiem karmel :3) A więc nwm czy nie zmienić też linku, ale wtedy mogło by to być trochę nie wygodne dla niektórych... Ale myślę, że i tak zmienię żeby pasowało.

To chyba na tyle ze zmian... możecie napisać co o nich sądzicie, a no i dzisiaj spodziewajcie się jeszcze opowiadania :3

To tyle, jeszcze raz wam dziękuję ♥ Papaa
~być może Karmel xd

Ps. przez jakiś czas obok nagłówka będzie "(dawniej wiśniowy)" by wszyscy się zorientowali xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw coś po sobie!