sobota, 1 kwietnia 2017

05. Spełnienie marzeń?!

Hej!

Nadal nie mogę uwierzyć w to co się stało... Klaudia (czyli dziewczyna o której wspominałam w ostatniej notce) napisała do mnie dzisiaj i powiedziała, że może oddać mi lps! Tak udało się! Wysłała mi zdjęcie lps, które może oddać, a wśród nich jest moje największe marzenie - jamnik #640!

Oraz collie #2210

I inne pop lps! Miałam 1 teraz będę miała chyba z 20 xd.

Tak się cieszę! Da mi je prawdopodobnie w poniedziałek. Chyba pierwszy raz aż tak nie mogę się doczekać poniedziałku! ^^. Na pewno napiszę dłuuugą notkę kiedy je dostanę...

Dzisiaj chciałam wam tylko o tym powiedzieć :P, wyczekujcie poniedziałku (prawdopodobnie...) ^^. Papa!





PS. Miłego prima aprilis! [i tak nikt się nie nabrał xd] szkoda, że to tylko żart 😭
PS.PS. A wy już kogoś nabraliście ( ͡° ͜ʖ ͡°)? Napiszcie w komentarzu!

1 komentarz:

  1. Oryginalny żart! :D U mnie po całym domu atrapy robali i węży xD

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!