środa, 29 marca 2017

04. Taka luźna notka 💣

Ohayo!


Jak tam się czujecie po zmianie czasu? Dla jednych to nic nie znacząca różnica, a dla innych to coś strasznego!! Przecież trzeba wstać o godzinę wcześniej! 😣. Mi aż tak to nie przeszkadza, ale wkurza mnie to, że: za oknem jest jasno, myślę że jest tak około 16-17 i, że mam jeszcze czas na zrobienie zadania, patrzę na zegar i..... 18:30 ;-;. Czemu?? T_T. Ale jest przynajmniej więcej czasu na robienie zdjęć :3.

Ale czemu ja piszę o zmianie czasu? XD

W sobotę sprzątałam w łóżku (mam taki otwierany tapczan do którego wkłada się pościel, ale ja trzymam tam też dużo różnych rzeczy, które nie mieszczą się na półkach xd)
a zresztą macie zdjęcie:
(Nie pytajcie co ja tam mam xd 😂)

I znalazłam kilka fajnych rzeczy, które mogą mi się przydać 😉. Np znalazłam jakiś zestaw do robienia bransoletek, a w nim takie bardzo malutkie koraliki z których zrobiłam korale dla lps ^^ (zdj. u góry ↑ ). A z pudełka zrobiłam... coś... pokaże to w osobnej notce 😝 [hehe]...... I wiele innych rzeczy. A w niedziele obcięłam włosy *0* o jakieś 10cm... Ale przecież i tak nikt z was (chyba...😥) nie wie jakie miałam włosy... i nikogo to nie obchodzi xd. A wczoraj... dowiedziałam się że pewna moja koleżanka, która zbierała lps już ich nie zbiera... I kiedy spytałam się czy może ich nie odda to powiedziała, że może, ale ma młodszą kuzynkę i pewnie jej odda lps (czy coś takiego xd) ale na pewno nie odda jej wszystkich (ma ich ponad 100 <podobno>) ale by było fajnie gdyby jakieś mi dała... 😇. Ale to tylko koleżanka więc nie wiem nawet czy o tym nie zapomni czy coś :P. Bo dzisiaj nic nie mówiła...

Ale chaotyczna ta notka xd, no to może wstawie jeszcze pare zdjątek.

*wróżki*





W następnej notce pewnie pokaże wam to "coś" [hehe]
Do zobaczenia przeczytania

PS. Dziękuję bardzo za miłe komentarze pod ostatnimi postami ^^

2 komentarze:

Zostaw coś po sobie!