piątek, 24 marca 2017

03. Korytarz szkolny dla LPS 🎒

Hello!


Dzisiaj zaprezentuję wam .................. korytarz szkolny dla LPS (przecież to oczywiste xd). Więc nie przedłużając zapraszam do oglądania ^^.














Jest trochę mało zdjęć ale może jeszcze coś dodam :P. Nie wiem czy to widać, ale wzorowałam się trochę korytarzem z "Teenagers" od thepuddinglps (czemu ona już nie nagrywa? 😭). Możecie napisać co sądzicie :3

To na dzisiaj tyle, papaaaa ᖗ◕ᨎ◕ᖘ ⬅[to jest Shrek xd, nwm dlaczego akurat Shrek]

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny korytarz <3 Fajowy Shrek ;'D
    Też mnie dziwi, dlaczego Pudi nie nagrywa, takie unfair -,- . Miała tyle oglądających, że spokojnie jej kanał rozwijałby się w dobrym kierunku...
    Tak w ogóle zapraszam na mojego bloga: http://sweetlpsworld.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, bardzo ładny [ja mam z klocków Lego jedną klasę]

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!