piątek, 24 marca 2017

02. Wiosnaaa! (ノ◕ヮ◕)ノ*:☼・゚✿

Hej!

We wtorek (21 marca) czyli w teoretycznie 2 dzień wiosny obchodziliśmy w szkole 1 dzień wiosny XD. Ale jak? Topiliście marzannę XD? Nieeee. Chodzi o to, że  zamiast normalnych lekcji na początku mieliśmy zajęcia sportowe: graliśmy w ringo (nie jestem pewna czy to się tak nazywa xd) potem zajęcia plastyczne: rysowaliśmy panią wiosnę na konkurs (nasza klasa wygrała B)), a na koniec były zajęcia matematyczne i polonistyczne (takie sobie :p). Ale to nie koniec! Odbył się konkurs na najlepsze przebranie! Ja za nic się nie przebrałam :p. A następnie szkolny mam talent! Te występy  takie pikne xdd aż nie chce mi się tego opisywać xdd (nie chodzi mi o to, że było źle, było bardzo śmieszne xd). Na koniec mieliśmy oglądać filmy, ale moja klasa skończyła wcześniej :).

A wy spędzaliście jakoś ten dzień? Może topiliście marzannę, może to był dzień jak każdy inny, a może wagarowaliście B)? Napiszcie w komentarzu!

Ale się o tym rozpisałam :P. No to na koniec może jakieś wiosenne zdjęcia lps :)








To na dzisiaj tyle, papa :*

3 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia! Zazdroszczę, ja nie miałam żadnych fajnych lekcji w dzień wagarowicza :c Mieliśmy się zmyć po historii, a historii nie było xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to na wagarach byłam ;)
    Bardzo ładne zdjęcia, szczególnie podoba mi się to przedostatnie^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!