niedziela, 3 grudnia 2017

Muzyka na blogu?

Hej!

Ten post jest bardziej... informacyjny, no... W każdym razie nie daję mu numerka, gdyż nie uważam go za pełnoprawny post xd.

A więc chciałabym się dowiedzieć czy... Chcecie muzykę na blogu :D? Pomyślałam, że skoro idą święta to można by dodać jakąś świąteczną playlistę!

and christmas is coming!

A więc napiszcie w komentarzu czy chcecie i zaproponujcie jakieś piosenki, bo ja na prawdę nie wiem xD... Ale tutaj jest lista piosenek, które jak na razie znalazłam 🎄. Jeśli jakaś piosenka wam nie pasuje to oczywiście mogę ją usunąć.

Justin Bieber (cover) Megan Nicole - Mistletoe
Jula feat. Sound'n'Grace - Gdy Gwiazdka
Lindsey Stirling feat. Becky G - Christmas C'mon
She & Him - Let It Snow (Yule Log Edition)
i oczywiście takie klasyki jak 'Last christmas' czy coś xd [o i le chcecie oczywiście]

No, a więc piszcie co chcecie, czego nie chcecie, czy w ogóle chcecie xD. No.
~Karmel

5 komentarzy:

  1. Fajny pomysł Karmelciu 💕 Wszystkie te piosenki są okej ☺ Także czekam na muzyczkę na blogu c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świąteczna playlista na blogach to coś co kocham i proponuję moją ukochaną piosenkę: Mariah Carey - All I want for Christmas !

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam piosenkę all i want for Christmas :D Mi się ten pomysł podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze, ja muzykę na blogach zawsze wyłączam - rozprasza mnie - jednakże polecam piosenkę Margaret ''Coraz Bliżej Święta''. Polska nuta musi być!!! ;3 A i jeszcze ostatnio Avril Lavigne, którą uwielbiam, zrobiła coś Świątecznego - https://www.youtube.com/watch?v=D-dXiKABAmg
    Mam nadzieję, że się podoba <3

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!