sobota, 9 grudnia 2017

53. Głosowanie na nagłówek

Hello!

Dzisiaj nie będę przedłużać wstępu bo chcę po prostu jak najszybciej to napisać xD. A więc przychodzę do was z zimową sesją! A właściwie głosowaniem na nagłówek bo taka 'prawdziwa sesja' jeszcze się pojawi. Ogólnie to nie ma dużo zdjęć bo za pierwszym razem było mi zimno i mi się nie chciało [bo wcześniej nagrywałam jedną krótką scenkę przez chyba godzinę ;-;] i było mało śniegu. No, a dziś byłam z siostrą w lesie i było tak ładnie, ale właściwie tylko ona porobiła zdjęcia, a potem jej się śpieszyło :<. Ale kilka zdjęć zrobiłam i dzisiaj wam je prezentuję [no i jeszcze 'kilka' starszych].


Tu są zdjęcia, które robiłam kilka dni temu








 te robiłam podczas nagrywania tej krótkiej scenki xD







A teraz te z dzisiaj






















I tak to tyle. Nie robiłam podpisów bo nie mam czasu xD. No i dodałam praktycznie wszystkie zdjęcia bo chcę żebyście wybrali, które zdjęcia ma pójść na nagłówek ;D? A więc piszcie w komentarzach xD. Jak zrobię więcej zdjęć i je przerobię to zrobi jakąś normalną sesję xd....
~Karmel

7 komentarzy:

  1. Niesamowicie klimatyczne i piękne zdjęcia! Naprawdę. Mi osobiście najbardziej podobają się te na początku i te w śniegu, ale na nagłówek wybrałabym tę dwójkę zjeżdżającą na sankach. :)
    Btw. nie wiem czy pisałam, ale informuję wszystkich, bo zmieniłam adres bloga i nie można wejść ze starych linków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się najbardziej podoba 26 xD Idealne na nagłówek :D Weź porzycz mi trochę śniegu, u mnie wcale nie ma :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no akurat 26 też jakby wykluczam bo jest rozmazane :<....

      Usuń
  3. świetne zdjęcia :D na nagłówek? może któreś w mikołajowej czapeczce? :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są bardzo ładne i -jak to napisała miniCreaturesWorld- bardzo klimatyczne. Nie potrafię wybrać, ale szczególnie zapadły mi w pamięć zdjęcia piesków na sankach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, zdjęcia są przecudowne (a te saneczki mi serduszko roztopiły)! Ja bym na nagłówek wzięła to przedostatnie z bullterrierem albo 7 od końca z shorthairką ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. O bożee, wszystkie są śliczne!!!

    ~puddinka

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!