środa, 13 grudnia 2017

54. Hejka , hej !

Cześć wszystkim !

Jak można było domyślić się po przywitaniu - to nie Karmel ;-; A ja ... Patinka ♥ !
Od jakiegoś czasu jestem  nową , drugą redaktorką oto tego bloga . Także wypadało by coś napisać .
Jest to taki pościk organizacyjny . A więc tak :
Tutaj raczej będę wstawiałam posty co JAKIŚ czas . No wiecie szkoła , mój blog i te sprawy . No i będą to ... Opowiadanka ! Z tego co widzę Karmel ma już napisane w wersji roboczej 2 część opowiadanie tak więc do mnie należy ta 1 , która pojawi się niedługo .
Hymm co jeszcze ... A właśnie , słabo ogarniam blogera [ no nie tak słabo , ale w porównaniu z Moniką to .. ] Także będę musiała się jeszcze trochę poduczyć ;)

No i co tu jeszcze napisać w poście organizacyjnym .. Wszytko chyba ;)
Także tak ... Kończymy do zobaczonka !

Patinka ♥

PS.Mój blog : https://moj-zwierzakowy-swiat.blogspot.com/ ;) *Założony wczoraj także wiecie cudów nie oczekujcie ;)* A i jeszcze jedno piszę to w tajemnicy przed Karmel >.< Także zobaczymy czy się zdziwi .

5 komentarzy:

  1. Ależ mnie zaskoczyłaś naprawdę xD. Chociaż jak weszłam na komórce na ten blog i zobaczyłam ten post to się zastanawiałam czy to wgl mój blog xD [zanim zaczęłam czytać xd]...

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na nowej drodze blogowego życia! :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!