sobota, 2 grudnia 2017

52. Blog Kokoska!

No witam!

Kurde, jakie to jest głupie. Kiedy nie piszesz postów to nie chce ci się pisać postów, ale kiedy już ten post napiszesz to nagle ci się ciągle chce pisać posty! [niestety do czasu] xD... A więc dzisiaj znowu piszę i niedługo znowu napiszę! Ten post nie będzie długi ani ciekawy, ale no.

W tym poście chciałabym wam zaprezentować bloga Kokoska... Ale kto to Kokosek [xD]? Otóż jest to..... Tofinka! Pamiętacie ją? Na początku była drugą redaktorką na tym blogu [ale koniec końców nic nie napisała xD...], następnie założyła własnego bloga "Tofinkowy blog", na którym i tak długo nie popisała. Ale teraz założyła nowy blog [oraz zmieniła swoją nazwę]! A więcej rzecz jasna dowiecie się na tym blogu. A oto link → https://coconut-lps.blogspot.com/.  No, dodawajcie ją do swojej listy i czytajcie!
Ale to jeszcze nie wszystko! Ko-Ko-Kokoska xD? Kokosek powiedziała, że czasami może u mnie pisać x3. No, a więc moja droga mam nadzieję, że tym razem się z tego wywiążesz xD...

[to zdjęcie z nagłówka]

I co jeszcze...? Hmm w sumie to chyba wszystko ;p. Mam nadzieję, że do niej zajrzycie. A, i jakby znowu chciała odejść czy coś to nie pozwólcie jej! xD. Wyczekujcie nowych postów! Bye!
~Karmel i Kokosek

4 komentarze:

  1. Ja już mam Kokoska na liściie polecanych B) <3
    Fajne zdjęcie z tym pieskiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyna ruszyła pełną parą. Post za postem. :D Oby jej zapał nie przygasł. <3 Oczywiście dodana do listy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyna ma zapał! Oby na długo
    Dodana do listy ^^

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!