piątek, 1 grudnia 2017

51. Nah hah hah...

Nooo cześć . . .

. . .

. . .

. . .

. . .

. . .


Tsaaa... Coś tak ten no yyy... dawno nie było postów cn 😅..?
No sorrry
A więc... może o tym zapomnijmy i cieszmy się, że coś pisze! Nahhahahahah

. . .

. . .

. . .

. . .

. . .
A więc może troszchę wyjaśnię co i jak. To nie tam, że nie mam pomysłów czy czasu, bo pomysłów mam multum, a czasu też bo się nie uczę [i dlatego mam trzy sprawdziany do poprawy xd], ale po prostu tak cholernie mi się NIE CHCE ;w;. No ja nic na to nie poradzę ;^;. A tenże post nie będzie miał żadnego sensu bo NIE CHCE mi się myśleć o moich pomysłach.

A więc [a więc znowu 'A więc'] co się tam u mnie działo? 
Mam nowy program do montowania - 'Camtasia Studio 9', polecam. 
Muszę poprawiać 3 sprawdziany bo zabrakło mi 1 punkta do trójki! No w jednym trochę więcej. 
I ogólnie mam MNÓSTWO sprawdzianów.

To zdjęcie idealnie pasuje ;w;
[na ntm]

Pada śnieg. 
Nadal nie zrobiłam specialu na 100 subskrypcji więc raczej go nie będzie.
Pfuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! 9000 wyświetleń ;w;
Wczoraj wymyśliłam co zrobię na święta.
Ostatnio przyszła do mnie kolorowanka Olsikowej.
Nadal mam wrażenie, że jest początek roku szkolnego.
Boli mnie gardełło.
Mam aftę i jem jabłka i mnie boli.
Właśnie słucham piosenki "Jak rozmawiać trzeba z psem' xD [mój brat się jej uczy xd].
Na kanale jest 107 subskrybcji.
Przez chyba pół godziny pomagałam bratu przepisać 5 przykazań kościelnych ;-;.
Inhaluję się.
Ten post jest tak bardzo bez sensu.
Ostatnio dostałam takie fajne drewniane saneczki dla lps. Przydadzą mi się w świątecznym filmie.
Moja siostra segreguje pranie i jak zwykle nie wie co czyje ;w;.
Ostatnio [ciągle ostatnio ;w;] nagraliśmy na niemiecki teledysk do niemieckiej piosenki 'grun grun cośtam'. Pikne. A teraz chcą nagrać film kryminalny *facepalm*.
Ten post prawie wcale nie jest związany z lps ;_;.
Ostatnio zaczęłam ładnie rysować.
I założyłam faceboooka.
W mojej szkole jest konkurs na kartkę po niemiecku lub angielsku i zamierzam go wygrać ;w;.
2 tygodnie temu skończyło się nam doradztwo zawodowe i moje wyniki z takiego testu o predyspozycjach zawodowych są zupełnie przeciwne do mnie ;-;. Jestem humanistą *facepalm*.
No i mamy rozprawki na polskim, a ja nie umiem mimo iż 'jestem humanistą' ↑ ;w;.

Dobra NIE CHCE mi się tego pisać.

Do widzenia.

~Karmel

4 komentarze:

  1. Ech, doskonale rozumiem, szkoła to perfidny złodziej czasu :/ i piona, mój brat też się teraz tego uczy x'D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww, super, nareszcie wpis! <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe ja przez cały listopad napisałam 2 posty 👏 ale od przyszłego tygodnia będę wolna i powiem co się działo 👅

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!