czwartek, 3 sierpnia 2017

40. Nowa przyjaci贸艂ka! 馃彫 Shopping #2 馃彫

Hejo!


Dzisiaj by艂am w galerii handlowej :D. No i oczywi艣cie kupi艂am lps. Co prawda tylko 1, ale kupi艂am mn贸stwo rzeczy w empiku, a lps kosztowa艂y 20 z艂. Z innych rzeczy mo偶e zrobi臋 jaki艣 haul jak ju偶 wr贸c臋 ;).

Przejd藕my do petka. Jest to fioletowy bulterier #194 z nowej serii. LPS maj膮 teraz numerki od nowa wi臋c jest dosy膰 ma艂y. Uwa偶am i偶 jest nawet 艂adniejszy od bulterier贸w z g2, to znaczy... S艂odszy! Stare bulteriery maj膮 jakie艣, takie sm臋tne oczy...
Jak pewnie wiecie nie mam komputera wi臋c nie mog臋 doda膰 tu zdj臋cia :d. No, ale dodam na instagrama [@karmel_lps] albo mo偶ecie wpisa膰 w Internecie i gdzie艣 powinien tam by膰 ;).



To teraz co艣 o niej. A wi臋c jest to dziewczyna, chocia偶 kiedy zobaczy艂am j膮 w sklepie to wygl膮da艂a mi na ch艂opaka, ale potem stwierdzi艂am, 偶e to dziewczyna. Przez drog臋 powrotn膮, z moj膮 siostr膮 wymy艣li艂y艣my jej ca艂y 偶yciorys, a w艂a艣ciwie wszystko co lubi, troch臋 charakter itp XD. Nazywa si臋 Konan Akatsuki [< chyba pierwszy raz zrobi艂am nazwisko] i jest "p贸艂 Chink膮 p贸艂 Japonk膮". Mia艂a by膰 Chink膮, ale ma japo艅skie imi臋 wi臋c no... Imi臋 zawdzi臋cza postaci z anime "naruto" [kt贸ra mia艂a fioletowe w艂osy], a nazwisko organizacji z tego偶 samego anime [kt贸ra oznacza wsch贸d s艂o艅ca, a oczy Konan s膮 偶贸艂to pomara艅czowe]. Ma 14 lat i chodzi do 2 gimnazjum. Mieszka na ulicy b艂臋kitnej w domku w chi艅skim stylu z rodzicami [mijali艣my taki domek oraz ulic臋]. Jej mama jest Japonk膮, a tata Chi艅czykiem :p. Ma te偶 starszego brata, kt贸ry chodzi na studia i nie mieszka z nimi [nie ma ich w mojej kolekcji, ale nie wa偶ne]. Konan jest z tego ca艂kiem zadowolona, chocia偶 przez to jeszcze bardziej brakuje jej aktor贸w. Tak, aktor贸w gdy偶 dziewczyna interesuj臋 si臋 filmami i chc臋 zosta膰 re偶yserk膮. To pewnie dlatego, 偶e na tej samej ulicy co jej dom mie艣ci si臋 wytw贸rnia filmowa, do kt贸rej cz臋sto przychodzi艂a podgl膮da膰 jak kr臋c膮 filmy [tak na ulicy b艂臋kitnej by艂a wytw贸rnia filmowa]. Lubi drzewa, kt贸re przez ca艂y rok maj膮 czerwone li艣cie [nie wiem jak si臋 nazywaj膮, ale mijali艣my takie (i wydaj臋 mi si臋, 偶e to jakie艣 chi艅skie :p)], a tak偶e 偶贸艂te kwiatki ^^. Jej ulubione kolory to w艂a艣nie 偶贸艂ty oraz turkusowy [praktycznie ca艂e moje dzisiejsze zakupy by艂y w odcieniach turkusowego, a w dodatku ona ma tak膮 miseczk臋]. Jej ulubiony smak lod贸w to solony karmel [jad艂am go 2razy (w tym dzisiaj) i go pokocha艂am *-* (polecam!!!!)]. Uwielbia poduszki, pluszaki i wszystkie urocze ozdoby, co wida膰 po jej pokoju 馃巰. Nie cierpi czu艂ych gest贸w, przytulania itp, a tak偶e kiedy traktuj膮 j膮 jak dziecko 馃槓. Ma paczk臋 przyjaci贸艂, kt贸rych "zmusza" do bycia jej aktorami 馃榿. W robieniu film贸w pomaga jej Cherry, kt贸ra nie wiem czy wiecie jest youtuberk膮 馃帴. Skoro jest fank膮 film贸w to uwielbia chodzi膰 do kina, a jej marzeniem jest pojecha膰 do Hollywood ✈. Konan b臋dzie re偶yserk膮 moich seriali 馃槉.


Dobra, my艣l臋 偶e tyle wystarczy. By膰 mo偶e o czym艣 zapomnia艂am, ale i tak wiecie o niej chyba najwi臋cej z ca艂ej mojej kolekcji xd. To do napisania i cze艣膰!
~Karmel

5 komentarzy:

  1. Super! Fajnie 偶e Hasbro robi fajne LPS-y.
    Ja mam z tej nowej seri 艣limaka i mi si臋 bardzo podoba :)
    Wpadniesz na mojego bloga? Nied艂ugo notka!

    OdpowiedzUsu艅
  2. Podoba mi si臋 ta psinka, szkoda tylko, 偶e jest 艂aciata.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Karmel gratki! A w og贸le wys艂a艂am Ci nagrod臋!

    -puddinka

    OdpowiedzUsu艅
  4. gratuluj臋 zakupu :P
    hmm i ciekawy opis XDD

    OdpowiedzUsu艅
  5. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅

Zostaw co艣 po sobie!