czwartek, 17 sierpnia 2017

KarmeLOVE info 馃崶

Zayo! <--- to moje nowe przywitanie xd

Dzisiaj mam dla was post informacyjny [serio Karmel? Nie spodziewali艣my si臋, naprawd臋. W ko艅cu nie ma tytu艂u.]. A wi臋c robi臋 sobie kr贸tk膮 przerw臋 od bloga. Najzwyczajniej w 艣wiecie jestem leniem i mi si臋 nie chce. Mimo i偶 mam du偶o pomys艂贸w i czasu to *** nie umiem si臋 za to zabra膰... Nie wiem ile b臋dzie ta przerwa trwa膰. Mo偶e za 4 dni stwierdz臋, 偶e chc臋 co艣 napisa膰, mo偶e za p贸艂torej tygodnia, a mo偶e dopiero w roku szkolnym [nie no raczej nie xd]. Ale jak zacznie si臋 szko艂膮 to w 100% b臋d膮 posty. Ale powiecie - przecie偶 b臋dzie mniej czasu.... Ale i wi臋cej motywacji!
Ale w tym czasie b臋d臋 du偶o nagrywa膰 bo w dodatku przez 9 nast臋pnych dni moja siostra jest na pielgrzymce i mam pok贸j tylko dla siebie [buhahahahahhaha 馃崊].

Ale je艣li do wsp贸lnego bloga do艂膮czy wi臋cej os贸b to tam co艣 napisz臋 :).

To dzisiaj na tyle! Nie t臋sknijcie za bardzo! Zayoooooo!
~Karmel 馃崶


Aaaa macie tu jeszcze zdj臋cie

4 komentarze:

  1. Mi艂ego odpoczynku od bloga ;D
    W艂a艣nie dowiedzia艂am si臋 o wsp贸lnym blogu i zastanawiam si臋 nad do艂膮czeniem!

    OdpowiedzUsu艅
  2. Szkoda 偶e b臋dzie przerwa :(
    No ale, ka偶demu nale偶y si臋 odpoczynek ;D

    OdpowiedzUsu艅
  3. B臋d臋 wiernie czeka膰 na Tw贸j powr贸t! ;D

    OdpowiedzUsu艅
  4. Przykro! :( B臋d臋 czeka艂a na tw贸j powr贸t, ale chyba sama zrobi臋 sobie przerw臋 ;)

    -puddinka

    OdpowiedzUsu艅

Zostaw co艣 po sobie!