sobota, 12 sierpnia 2017

42. 5000 wyświetleń! - niespodzianaka

niespodzianaka, niespodzianaka, niespodzianakaaaa tralalalaaaaa, niespodzianaka, niespodzianaka-a-a-aa-aaaaaaa~!

XD przez to, że napisałam w tytule "niespodzianaka" powstała piosenka XD. W każdym razie cześć!

Przed chwilą na blogu wybiło.... 5000 wyświetleń!!! Mój wakacyjny cel się spełnił!


A z tej okazji przygotowałam dla was niespodziankę... A oto do niej link --> niespodzianka♥. Tak link :P.... Hehe, zobaczcie sami o co chodzi :P.

A więc to na tyle w tym poście, wejdźcie sobie w link i przekonacie się jaka to niespodzianka :P. Dziękuję wam za to, że ze mną jesteście! Buziaki
~Karmelqowa

4 komentarze:

  1. Gratuluję wyświetleń!

    I zapraszam do mnie bo notki piszę a blogger udaje, że nie :p
    apaulinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całego serca gratuluję <3
    Jeszcze tylko około 95000 wyświetleń do 100000 :* Wieżę, że Ci się uda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi tutaj progi wyznaczasz xddd. Ale bardzo, bardzo dziękuję 😊💕😘

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!