艣roda, 30 sierpnia 2017

43. Cukiernia! 馃崺

Hejho, hejho! Do lasu by si臋 sz艂o!

Powr贸ci艂am! [Jeeej] I dzisiaj zaprezentuj臋 wam cukeirni臋 dla lps! Ale zanim to mo偶e ma艂y wst臋p x3.

Za艂o偶y艂am na momio czat dla kolekcjonerek lps i moich widz贸w i czytelnik贸w oczywi艣cie x3. A wi臋c wszystkie osoby, kt贸re maj膮 momio: napiszcie komentarz pod moim postem o tym w艂a艣nie czacie i zapro艣cie mnie do znajomych. A potem was przyjm臋  dodam do czatu. Proste? Proste. A no tak! M贸j nick to diana12qw ^^.



*w艂a艣nie jem czipsy*


Prosz臋 wszystkich, kt贸rzy jeszcze tego nie robi膮 o zasubskrybowanie mojego kana艂u bo brakuje ju偶 chyba tylko 3 do mojego wakacyjnego celu *0*.


*to s膮 czipsy o smaku bekona - powiedzia艂 m贸j m艂odszy brat*


A oto moje prace na konkurs Akari. Jak na razie 3/5, ale nie mam pomys艂u na pozosta艂e 2 :/



Osobi艣cie najbardziej podoba mi si臋 pierwsze :3

A oto pozosta艂e 2. Je艣li macie jakie艣 pomys艂y to napiszcie!


No i jeszcze praca na NTM:
 [najbardziej jestem zadowolona z oczek :3]


Mia艂am chyba napisa膰 co艣 jeszcze, ale zapomnia艂am wi臋c to chyba nic wa偶nego xD.


Wi臋c bez przed艂u偶ania przejd藕my do cukierni! Nie b臋dzie za bardzo podpis贸w bo zdj臋膰 jest du偶o, a mi si臋 nie chce my艣le膰 xD.

馃崺
*sko艅czy艂y si臋 czipsy*


A wi臋c mo偶e zobaczmy jak ona wygl膮da z g贸ry:

i z boku [zboku, zboku]:

A teraz inne zdj臋cia xD



 To ju偶 widzieli艣cie. Widzieli艣cie cn?...

 Najtrudniejsza cz臋艣膰 :8

 *Szuruszuru szuruburu*




Tajemnicze drzwi 8)






 *Gazet臋 poprosz臋*

*Dzi臋kuj臋*


[trocheczk臋 si臋 zmieni艂o 艣wiat艂o, ale to dlatego, 偶e by艂o ju偶 ciemno i musia艂am zapali膰 lamp臋*]

 #nawynos



 #darmowecukiereczki




*to by艂a taka ma艂a historyjka obrazkowa*

Jeszcze takie przerobione:

 [tak, to jest przerobione... troch臋]

[te oczy *^*]


Okej! To by by艂o na tyle w dzisiejszym po艣cie [sk膮d ja to znam??]. Mam nadziej臋, 偶e si臋 podoba艂o nie zapimnijcie o 艂apce w g贸- ups to nie tutaj. Do zobaczenia w nast臋pnym po艣cie... pfu! do... napisania? Nie, przecie偶 tylko ja pisz臋... :8 Do nast臋pnego posta w ka偶dym razie i Zayo!

9 komentarzy:

  1. niestety momio nie posiadam :(
    ale cudo^^ te kolorki, aww <3 te偶 musz臋 takie zrobi膰!
    a ta lada z tortami to tw贸j pomys艂, czy z jakiego艣 DIY? (i tak pewnie zaraz sprawdz臋 w youtube XD)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. nie widzia艂am 偶adnego dit xD. CHyba sama to wymy艣li艂am XD

      Usu艅
  2. Czat! Yay! A偶 sobie za艂o偶臋 Momio... kiedy艣 mia艂am, ale nie pami臋tam has艂a.
    艢liczna cukiernia! Ta lada sklepowa, awwww... Nie mog臋 si臋 napatrze膰. <3

    OdpowiedzUsu艅
  3. Heh, ja jaki艣 czas temu r贸wnie偶 planowa艂am zrobi膰 posta o mojej cukierni, ale... przy Twojej moja konstrukcja to jedno wielkie g贸wno xD. Musz臋 nad ni膮 ostro popracowa膰 ;D
    PS: Momio niestety nie mam :C

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ta cukiernia jest taka urocza ^^ 艢liczna, wszystko tak 艂adnie wykonane *.*

    OdpowiedzUsu艅
  5. Wow! Super! Ile to robi艂a艣?
    Najbardziej podoba mi si臋 zdj臋cie kiedy ten ma艂y kotek przytula maskotk臋 <3
    Momimo nie mam :(

    OdpowiedzUsu艅
  6. Genialne馃槆
    Zr贸b tutorial proszeeeee馃槀

    OdpowiedzUsu艅
  7. Jeju, ta cukiernia jest prze艣liczna

    OdpowiedzUsu艅

Zostaw co艣 po sobie!