poniedziałek, 30 kwietnia 2018

74. OMG! Powrót Puddi, shopping #5, ask i różne bezsensowne rzeczy...

CZEEEEEEEEEEEEEŚ.

Wybaczcie, że post będzie pewnie nieogarnięty, ale przeżyłam dzisiaj szok, jak zresztą pewnie wielu z was. Wszyscy zginiemy. Stało się nie możliwe. Wróciła. Wróciła legenda. Wróciła ThePuddingLPS *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0* *0*. Dobra sorry. Ale jeny, nie. Okej już xddd. I reakcja Soni [mojej ibff] kiedy się dowiedziała. Napisałam o tym na grupie, ale wtedy jeszcze jej nie było bo weszła dopiero po chwili i kiedy nie wiedziała o jaką 'niemożliwą rzecz' chodzi to napisałam jej tylko "ThePuddingLPS xd?". A jej reakcja jest idealnym podsumowaniem tego co się wydarzyło dnia dzisiejszego. COOOO?  OJESUSMARIA  OBOŻE  ŁOŁ  ŁOŁ.  ŁOOŁ...  SZOKINIEDOWIERZANIE. XD. Dokładnie. To jest prawdopodobnie wewnętrzna reakcja każdego z nas kiedy się o tym dowiedział xD. Ale OGARNIJMY SIĘ JUŻ. Stało się. Może powiem jaka była moja reakcja xd?
A więc było rano. Obudziłam się troszkę wcześniej więc weszłam sobie na YT sprawdzić czy coś ciekawego. Przewinęłam parę filmów i widzę to:


Patrzę się na to przez chwilę i myślę: 'Pewnie znowu ktoś włamał się na ich kanał i robi nam nadzieję czy coś ;w;' czy coś. Chociaż może jednak nie? Może zdarzył się cud xd? Patrzę na to przez dobre pół minuty. W końcu włączyłam. Kiedy usłyszałam pierwsze słowo to zawału dostałam normalnie *takiego pozytywnego B)*. To serio Puddi. OMG. Dopiero uświadomiłam sobie, że to zupełnie na serio xd. Jeny, serio płakać mi się chciało. W końcu wraca LEGENDA polskiego LPStuba! Osoba, dzięki której wielu z nas w ogóle zaczęło nagrywać! Oczywiście szkoda, że nie LPS i, że nie ma młodszej, ale TO PUDDI. TO JEST PUDDI, KOMU WIĘCEJ TRZEBA? Xdd. I właściwie nie wiem co pisać. Ta wypowiedź była zupełnie bez sensu. Ale no, cieszmy się i przejdźmy do rzeczy innych, które w tym poście mają się znaleźć ***.

Kolejną sprawą jest SHOPPING. Dosyć zaległy bo z Wielkanocy, ale nie ważne xd. Ooooooo, ale zanim to to..... Właśnie przyszła do mnie paczka z płytą piankową [z ang. foamboard]! A co to zapytacie? A więc pokrótce jest to taka właśnie płyta, ala karton, ala pianka, albo styropian... No taki materiał, który jest sztywny, lekki i łatwo się go tnie xd. Wpiszcie sobie w internecie xD. No i posłuży mi do robienia oczywiście mebelków! Ogólnie to dowiedziałam się o czymś takim przez liczne filmy DIY z mebelkami, które oglądałam i zawsze zastanawiałam się co to za wspaniały materiał, z którego oni to robią? Karton to nie jest, pianka za miękka... No, ale ostatnio postanowiłam W KOŃCU wyhaczyć tego nazwę xd. Mogłabym to zrobić już dawno, ale nie zrobiłam xdd. Jeśli jesteście ciekawi to kupiłam - TUTAJ. Trochę droga przesyłka, ale przynajmniej są małe arkusze bo na allegro są tylko 100x70cm i większe xdd. A tam kupiłam 2 arkusze 35x50cm za 8zł więc to wcale nie jest drogo, a sama pianka jest świetna :B. Ale ej, czemu ja w ogóle o tym piszę xD? Przejdźmy do shoppingu!

A jest to jak mówiłam petek, którego dostałam na Wielkanoc, więc jeśli mnie oglądacie to widzieliście ją w Wielkanocnym Tagu. O dziwo jest to figurka, której da się odczepiać głowę, więc całkiem stara. Aczkolwiek należy do g4 mimo wszystko ładnych xd. Może po prostu ją pokażę! 


Co to za plastry spytacie xD? A więc opowiem wam śmieszną historię xd... Z racji iż postanowiłam, że będzie to dziewczyna chciałam dorysować jej rzęsę... Z mojego doświadczenia marker zawsze po jakimś czasie sam zmazywał się z petka i po prostu dało się go zmyć... No, ale najwyraźniej na czwórki tak to nie działa ;w;... No i od tej rzęsy pobrudziło jej się czoło i trochę z tyłu głowy. Postanowiłam więc żeby nie było tego widać namalować kilka łatek, bo w końcu to dalmatyńczyk więc nie widać różnicy. I to był błąd ;-;. Od tego pobrudziło się 100 razy bardziej ;_;... Dopiero wtedy zorientowałam się, że to przez ten marker, ale było już za późno ;o;. Tak więc skończyła z plastrami przynajmniej trochę zasłaniającymi ten brud xd. Dobrze, że nie widzicie jej z tyłu... Ale dzięki temu wymyśliłam co nieco o niej ^^! Na początku miała być jakąś trenerką czy kimkolwiek od sportu, ale po tej sytuacji stwierdziłam, że będzie... mechanikiem xD! No skoro taka brudna to może być, cn xd? No i jeszcze wspina się po górach więc to pewnie stąd te plastry. Chociaż jako mechanik też mogłaby się 'poranić' xD... Dobra nie ważne. Imienia jak na razie nie ma więc pomóżcieee! Oke tyle już xd.

Powinnam zaraz tego posta kończyć bo moje siostry chcą komputer więc no xd... Powiem jeszcze, że... Założyłam Aska ^o^. Właściwie to nie wiem po co, ale jest xd. Możecie zadawać jakieś pytania czy cuś to proszę - @KarmelLPS. Noooo iiii... AHA! Przypominam do głosowania w ankiecie po prawej stronie bloga, dotyczącej posta 70 bo mało osób zagłosowało ;w;. Aczkolwiek i tak pewnie wybiorę sama.

Już kończę bo muszem xd. PA.

~Karmel xd

8 komentarzy:

  1. Moja reakcja była bardzo podobna -
    Wbijam rano na yt, patrzę na polacane filmy i widzę TEN film. Też patrzyłam na to dobre pół minuty, myśląc, że to po prostu nie TA Puddi, tylko filmik z kanału jakiegoś podszywacza. Ale kliknęłam. I łzy mi zaczęły napływać do oczu :')

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tylko moja reakcja to bylo aha oke wraca, ale to jest starsza pudi ja chcę je 2 ona ma 20 lat ale i tak dam jej subka xdddddd o fajny dalamtynczyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Być może wstyd się przyznać, ale ja tylko kilka razy w życiu oglądałam Puddi. ////^_^" I do tego być może jeszcze bardziej wstyd się przyznać, ale jej powrót nie zrobił na mnie żadnego wrażenia, zwłaszcza, że nie jest związany z LPS. O wiele bardziej wolałabym, żeby wróciły Julie, Maślaczek czy Marta, na blogi oczywiście, bo LPSTube'a to ja zupełnie nie ogarniam. Ale cóż, muszę pogodzić się z tym, że już nigdy nie będzie tak jak w stare dobre wakacje 2015. ;_;
    Podoba mi się historia tego dalmatyńczyka. Z imieniem niestety nie pomogę, bo sama nie nadążam z nazywaniem swoich figurek xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej galaxis nie było dokładnie tyle samo ale jest może Julie też wróci

      Usuń
  4. Moja reakcja była taka...
    Wchodzę sobie na twojego bloga i widzę tytuł tego posta więc, lecę na YT to sprawdzić!
    Subnełam jej nowy kanał =3
    Ale wolę LPS'owe blogi niż Yt ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chwila, powoli, nie nadążam! Pudddi? Puddi wróciła? O Kocie Macieju, to jakiś cud! Choć na LPSTube ostatni raz zaglądałam około pół roku temu, teraz nie ma odwrotu! Puddi wróciła! Trzeba wszyściutko obczaić! KC za info :*
    ~Galaxis

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!