poniedziałek, 16 kwietnia 2018

71. Góry stołowe!...

Ohayooo~                                                                                           [post pisałam w sobotę więc no...]

Ostatnio dużo postów co xD? No, ale dużo zdjęć, dużo pomysłów... Więc co się dziwić xd. Ogólnie to ostatnio, a właściwie przez kilka ostatnich dni uzależniłam się w pewnym komiksie xD. Powiedziała mi o nim siostra i... To jest genialne po prostu xdd. W ciągu nwm... 5 dni góra przeczytałam... 92 rozdziały xD! UZALEŻNIAJĄCE. Dlatego chcę wam wszystkim to polecić ♥. Ale potem tak jak ja będziecie cierpieć przez cały tydzień aż wyjdzie nowy rozdział xd. O. Właśnie dzwoni syrena ;w;. Ostatnio ciągle jakieś pożary u nas ;o;! Ktoś domy podpala x,d! Dobra nie ważne. Jeszcze co do tego komiksu to tutaj macie LINK. Do większości jest tłumaczenie polskie, tylko do kilku ostatnich jeszcze nie ma ;w;. No i to było tak wciągające, że czytałam po angielsku ;w;.. A nienawidzę angielskiego ;w;. No i teraz jest jeszcze gorzej bo skończyło się na jeszcze bardziej ciekawym momencie ;o;! A dzisiaj [piszę to w sobotę!] wyszedł kolejny, ale był strasznie krótki i nic się w nim nie działo ;-;. Heeeelp. Dobra już skończyłam. Przejdźmy do dzisiejszego posta.

A są to po raz kolejny zdjęcia! Ale nie jest to druga część ostatniej sesji, a zdjęcia, które robiłam wczoraj wieczorem ;p. Bo po prostu nie mam ochoty na tamtą sesję xd. Ale w następnym poście już na pewno będzie xD! No w każdym razie dzisiaj pokażę wam zdjęcia które robiłam w piątek o zachodzie słońca~. Nie jest ich dużo, ale są godne pokazania. A skąd tytuł spytacie? Otóż zaraz się przekonacie xD. *ale rymyyy*



  Dlaczego góry stołowe? Przecież robiłam te zdjęcia w ogrodzie xD. No właśnie w ogrodzie. Na stole xD.


Więc tak po prostu zdjęcia na stole [i nie tylko] no i jakoś tak mi się wymyśliło xD.




A teraz edit, który meeega mi się podoba...

 Tadammm *^*! Te szkiełka w okularach tak mi się podobają *^*. Tzn mogły być lepsze, ale i tak są świetne ♥. I wgl całe zdjęcie mi się podoba *~*. Zastanawiałam się nawet czy nie wstawić go na nagłówek, ale ej dopiero co zmieniłam xD! Ale jeśli jednak wolicie to zdjęcie to napiszcie~.



I tutaj kolejny editeł~
Też bardzo mi się podoba, zwłaszcza te szkiełko w aparacie [zrobione rzecz jasna w photoshopie] ♥.


Jodie na obydwu zdjęciach wygląda identycznie xD! A jest w innych miejscach xd.




 To też jest na stole. W doniczce xD.


Zrobiłam jej na łapce małego tatuaża białym żelopisem, ale się rozmazał xD.


Fajnie wygląda takie rozmazane 8)



Zastanawiałam się właściwie dlaczego o zachodzie słońca czy coś zdjęcia często wychodzą rozmazane i tata mi to wytłumaczył xd. Powiedział, że kiedy jest mniejsze światło to jest tam kródszy czy tam dłuższy czas i wystarczy lekko się poruszyć, a zdjęcie jest rozmazane xd. Czy coś xD. Nie wiem, nie ważne, w każdym razie nie dziwcie się, że dużo jest rozmazanych xd.


To też mi się podoba *3*.


Jak mówiłam rozmazane... zrobiłam chyba z 6 zdjęć tego jednego kwiatka...

I jedno wyszło dobrze...




To za każdym razem wychodziło rozmazane!!!




Tylko jedno wyszło dobrze ;-; . . .


A teraz pokażę wam... coś. Tylko spokojnie, nie dostańcie proszę zawału czy coś xD. Bo to da się zmyć nawet chusteczką xd. Za to kocham i zarazem  nienawidzę białego żelopisu Xdd. A więc...





Taadddaaaammmmm!


xD a więc tak pomalowałam jej takie.. cosie xd. Właściwie to nawet ładne. Dzisiaj zrobię jakieś zdjęcia w plenerze. Ale spokojnie potem to zmażę xd.


Możecie napisać co sądzicie ;p.





Dobra to już na tyle w tym poście. Ymmm no do następnego xd. Zayo!

~Karmelowa

6 komentarzy:

  1. Karmel, masz niesamowite wyczucie smaku jeżeli chodzi o estetykę. Moje serduszko się raduje jak widzę twoją twórczość. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Aw aw urocze fotki, a szczególnie to pierwsze z konikiem! Jak on się uroczo patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowne zdjęcia! Też chcę taki kubek dla LPS xD A pomalowałaś ją prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. ło, ale ci prawią komplementy xd a jaa... ja nie prowadzę bloga, żeby nie robić co konkurencji ( ͡° ͜ʖ ͡°) tak, tak, tylko dlatego xd

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!