niedziela, 29 kwietnia 2018

73. Wiosenna sesja [2/2]

Czeeeść!

Widzieliście ostatni post ʢ◉ᴥ◉ʡ? Pati wróciła ( ͡° ͜ʖ ͡°)~. Właściwie to kiedy ostatnio napisałam "A więc tak tutaj Karmel, bo kto? No niby mogłaby być Pati, ale jej tu nie ma xd..." nie myślałam, że nagle wróci xd. Po prostu napisałam tak żeby nie było, że o niej nie pamiętam ( ͡° ͜ʖ ͡°). Ale dobra NIE WAŻNE ( ͡° ͜ʖ ͡°). Dzisiaj nareszcie druga część "wiosennej" [chociaż teraz wszystkie będą wiosenne] sesji. Oprócz tego za niedługo [taaa na pewno] pojawią się zdjęcia z gór! Jest tego tak mnóstwo, że po prostu... xd. No i jeszcze shopping, jeszcze inny post, no... trochę tego będzie xD. A teraz przejdźmy już do zdjęć znad rzeki~.


Jak na razie jeszcze w ogrodzie~.





Fajne tutaj światło UwU.


A teraz idemy na mostek! [czyt. deseczkę nad rowem]


Na tych zdjęciach mamy Roberta z butelkami imitującymi piwo xD~.


Ale nie chodziło o to by ukazać jakiegoś pijaka, którym Robert nie jest, a starego człowieka petszopa, którego wszyscy przyjaciele umarli i tutaj gdzie kiedyś zawsze razem pili jest sam :<, a 2 buteleczki stoją tutaj jakby zaraz mieli przyjść ;<. Biedny Robert. Właściwie to nie wiem ile on ma lat i czy jego przyjaciele umarli, ale tak jest po prostu na tym zdjęciu xd. Nieważne, co ja za tragiczne historie do zdjęć wymyślam x,D...


I zaczęło prześwietlać ;-;. Dzięki słoneczko. Wielkie dzięki.



A teraz jeszcze mostek, ale nie do końca. Otóż te zdjęcia są zrobione pod mostkiem [widać deskę u góry], na starym mostku. Chodzi o to, że kiedyś to to na czym Estera stoi to był ten mostek, ale zaczął się zapadać więc dali nową deskę. xd. No i tak fajnie zarósł.

O tutaj widać.


 Te zdjęcia byłyby takie ładne gdyby nie nasze kochane słoneczko ;-;.



I jeszcze jedno na pochylonym drzewieee. Ej! Wpadłam na pomysł! Może chcielibyście post, w którym pokazałabym wam moją okolicę, jakieś fajne rzeczy i wgl? Np właśnie to drzewo, mostek, kapliczkę, jakieś tajne bazy z dzieciństwa :D? To byłoby fajne. Napiszcie co sądzicie ♥.


Teraz idziemy już w stronę rzeki! Znalazłam fajne zamszone kamienie więc oczywiście z nich skorzystałam!



To zdjęcie mi się podoba *^*.




Dotarliśmy już nad rzekę~.




Akurat wyszłam w takim miejsce, że nie było za bardzo gdzie petków postawić ;w;.







Patrzcie! Oponę znalazłam xD!


Aczkolwiek to przebija oponę xd! To. Jest. BUT xD!


Cały zamszony xd...




A tu jakieś grzyby ;w;


I znalazłam jeszcze większą oponę! Od traktora xD! Tzn nie mam zdjęcia, ale znalazłam xdd.




Ogólnie to do tej rzeki wpływała sobie taka mała rzeczka *3*.


Takie porównanie czystości xd...



I tutaj na tej małej rzeczce.


Próbowałam tu zrobić intro, ale nie było gdzie położyć aparatu, a statywu ni mam więc oczywiście trzęsło się jak nwm xdd.



No spójrzcie na to! Komu to nie przypomina miniaturowego domku xd? No komu? Chyba, że to tylko jakieś zboczenie zawodowe kolekcjonera lps xD...


ładne uleee.

Ou. To już wszystko xd. Okazało się, że nie było tego tak dużo jak przypuszczałam xD. No, ale nagrywałam też sporo filmów. Tak więc w najbliższym vlogu spodziewajcie się chodzenia po lasach, rzekach, górach i wgl wszędzie xD. Ym nooo chyba już kończymy~. Jeśli są w poście jakieś błędy, jakieś zdjęcia w złym miejscu czy coś to sorry, ale nie chce mi się sprawdzać xD. Zayo ♥~

~KarmeleQ

11 komentarzy:

  1. "Bazy z dzieciństwa" bawisz sie lps'ami masz 13/14 lat jesteś dzieckiem xd Fanny post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeny z młodszego dzieciństwa xd? Kiedy miało się 7/8 lat, a nie 13/14 xd? Jak dla mnie to nie to samo i przyczepienie się do tego było trochę bezsensu bo wszyscy tak mówią, ale oke xdd

      Usuń
  2. Jasne że chcę zobaczyć twoją okolicę! Fajne były by takie posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey, ja wiem, że nie na temat, ale chcę, by wszystkie blogerki jak najszybciej się o tym dowiedziały.
    PUDDI WRÓCIŁY!
    Starsza Puddi ma nowy kanał z twarzą :3 a wszystko jest w najnowszym filmiku na dobrze znanym kanale.



    A zdjęcia śliczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpiękniejsze zdjęcia LPSowe zawsze u Karmel. *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia♥ Biedny Robert;<

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!