czwartek, 26 kwietnia 2018

72.Spóźnione Prima Aprilis

Siemanko ! ^^

Tutaj Pati, nie, nie to nie Karmel ...
Ten wpis to właściwie miała być wiadomość do Moniki, ale skoro MAGICZNYM TRAFEM PRZYPOMNIAŁAM SOBIE HASŁO DO BLOGERA postanowiłam skorzystać z sytuacji ... Ale się Karmelek zdziwi co ? xd
-♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥-
Monisia ....
Widziałam twoje wiadomości na Momio i jeden z wcześniejszych wstępów do wpisów [tak to sobie nazwę xd] . No i chyba za mną tęsknisz ... Bardzo miło xd Przemyślałam to sobie porządnie i tak ! Znowu wracam do bloggera ... Tym razem jednak nie za namową koleżanki lecz sama z siebie ... Może prościej ostatnio dużo się u mnie wydarzyło ... Np. wygrałam konkurs z gazetki lps 0.0 ♥ A w poniedziałek wyszłam sobie na dwór z aparatem i figurką no i co .... Popstrykałam kilka zdjęć i przypomniały mi się mega szczęśliwe chwile ... <3 

Mega zagmatwane ^^ xd

Ale okej skoro już o tym wiesz to .... się cieszę xd No i jak na razie to nie dołączę do tego drugiego bloga ... Za dużo jak na raz . W końcu piszę jeszcze książkę ... I muszę z nią skończyć do 10 maja więc ... Może w wakacje , ale to jeszcze zobaczę ♥


A na razie to tyle :)


Pati...♥

6 komentarzy:

Zostaw coś po sobie!