sobota, 20 stycznia 2018

62. Urodzinki ♥ [Shopping #3]

Hello!

A więc tak. Ostatnio, a dokładniej 14 stycznia miałam urodziny c:. No a więc z tym postem trochę mi zeszło, ale naprawdę nie miałam czasu ;w;. No ale piszę xd.

I jeszcze chciałabym się pochwalić partem na mep u Plam :3. Wgl to jest dosyć na temat bo jest do piosenki Pity Party x3.



Wgl to od dzisiaj jestem Karmelowa wisienka LPS xD [moja IBFF to wymyśliła jak się dowiedziała, że mój blog kiedyś się inaczej nazywał xd]


No i nie chcę mi się przedłużać wstępu więc przejdźmy do tam tych urodzinowych rzeczy xD. I  zaczniemy od tortu bo był po prostu no xD... no spójrzcie xD



[tak to prawdopodobnie miał być lps xD]

No paczcie xD. Przyznawać się, nikt z was nie miał takiego fajnego tortu xD!


Dobra teraz prezenty :3!..




Tadaaaam

A więc tak dostałam 2 lps no i 1 malutkiego. Cóż mogę o nich powiedzieć... Ogólnie to te kotki to nie będzie mama i córka czy coś tylko to siostry :3. Z różnicą wieku jakiś 20 lat, ale co tam tak się zdarza xd. Co do imion jeszcze nie wiem, ale myślę nad imieniem Marie dla którejś bo kojarzą mi się z Marie z 'Arystokratów' [oglądał ktoś xD?]. No ale piszcie propozycje na imionka :3. Razem z nimi były:
💎 korona
💎 miniaturowy tron/fotel/czycoś
💎 spłaszczona szczotka
💎 i chyba tyle
No i jeszcze może coś o jej charakterze, a więc... nie no nie wiem xd. Powiem tylko, że jest stylistką, makijażystką czy kimś takim, hobbistycznie szyje, szydełkuje czy te sprawy nwm, jej ulubiony napój to cola wiśniowa [bo akurat tego dnia (chyba) widziałam na yt mep do piosenki cherry cola xD], no i chyba tyle ;p.

No i druga trzecia figurka to taki myślę, że fenek. Ma dziurki w uszach, ale niech was to nie zmyli bo jest już z tych nowszych petków, ale jeszcze przed zmianą loga. No z tej serii co Konan [wiecie kto to xd? bo w sumie chyba nie było z nią posta xD..]. No i ma te dziurki, ale mi to tam nie przeszkadza bo są w uszach. No i ma też kolczyki, ale zupełnie jej nie pasują >.<... Nazywa się Jessy/Jessie [jak się pisze xD?]. No jakoś tak wymyśliłam :p. I co jeszcze o niej powiedzieć, jest najlepszą przyjaciółką bezimiennej kotki powyżej [xd], uwielbia robić quizy na stronie samequizy.pl xD bo akurat się tam zarejestrowałam no i jakoś tak xD... Moje petki bardzo często mają charakter związany z tym co mnie aktualnie otacza xD. No a więc to jest taka "QuizQueen" xD. No i co no fajna jest xd. A no i pewnie niektórzy, którzy kiedyś ja widzieli zauważyli, że nie ma grzywki no bo ją zmazałam :<, nie podobała mi się ;d. Teraz ma trochę puste czoło, ale moim zdaniem wygląda lepiej :p. Bo jeśli już miałaby mieć grzywkę to lepiej wypukłą, a nie namalowaną bo to zazwyczaj średnio wygląda ;/...


Okej petki już wam przedstawiłam no i oczywiście dostałam też inne rzeczy, ale nie chce mi się pokazywać więc po prostu powiem xD:
✂ bluzka szara z rękawami i kieszonką moro
✂ różowy sweterek w flamingi, w którym pierwszego dnia rozpruł mi się rękaw gdzieś do łokcia (będąc w szkole ;-;)
✂ skarpetki xD
✂ nareszcie dobry korektor xd
✂ jakieś 'plastyczne pierdółki'
✂ i pewno coś jeszcze


Dobra! Teraz zapraszam na sesję zdjęciową w cukierni [bo była akurat rozłożona xD]! (nawiasem mówiąc (dosłownie) robiłam od nowa stoliki bo tamte się nie trzymały, a te robiłam gorącym klejem więc ok xD.


 sweeeeet 😆 🍔








x3




I jeszcze kilka zdjęć kawiarenki samej w sobie :p







Ogólnie to te rzeczy [jedzonka] dała mi moja siostra bo ostatnio sprzątała i miała tyle fajnych rzeczy >.<! No i były z kucykami mlp. Starymi.


I jeszcze zdjęcia w roślince, która dzisiaj zawitała w naszym pokoju xD





Aha no i właśnie! Pisałam wcześniej, że zarejestrowałam się na samequizy.pl  no i zaczęłam robić pierwszy quiz "Jak dobrze znasz lps'owe blogi?" ^^, a więc jeśli macie pomysły na pytania to piszcie bo ja już wymiękam xD... I właśnie skończyłam :D! Wiem, że najlepszy to on nie jest i nie ma w nim wielu znanych blogerek, no ale ja ich nie znam xd więc skupiłam się głównie na tych teraźniejszych xp. Miniaturka jest straszna [poprostu zdj z napisem], ale nie wiedziałam co zrobić xd. Macie linkacza ⇝ KLIK

Oke i chciałabym się jeszcze pochwalić moimi rysunkami :3

 A więc tutaj rysunek na komputerze, jestem przezadowolona *^*

Tutaj moje koleżanki z klasy c: I wiecie co? naprawdę są podobne xD

 Teraz 'mistyczne stworzenia' czyli syrenka i centaur :B  *nieskończone, będę robić na komputerze*

I jeszcze taki szkic na historii ♥ tak mi się podoba, że zrobię go na czysto, na kompie ;3


Dobra chciałabym coś jeszcze napisac, ale zapomniałam i mi się nie chce. Przepraszam że posty są takie bylejakie... Zayo!
~Karmeleq

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajne rysunki. Mają taki klimacik rodem z Adventure Time. <3 I spóźnione wszystkiego najlepszego! Tort superowy, też bym taki chciała. xD I te kotki! <3 Piękna sceneria do zdjęć. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Jesteśmy w podobnym wieku, ja kończę 13 lat w marcu. :3
    Twój styl rysowania urzekł mnie swoją prostotą! Śliczny jest, naprawdę. Najbardziej podoba mi się dziewczyna z kucykiem w okularach, awwww. ;w;
    Te kotki są urocze. I współczuję sytuacji ze sweterkiem. :<
    Już lecę robić quiz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu ale ja zawsze myślałam że jesteś ode mnie starsza, np 14-15 lat czy coś xd nwm jakoś tak mi się kojarzysz xD. Ty serio jesteś młodsza ode mnie xD...

      Usuń
  3. Ekstra tort! No i oczywiście wszystkiego najlepszego :3 Życzę Ci żebyś nigdy nie odeszła z LPS'owego świata ;-3 Wyszło mi ''Mistrz!,, :D Byłam w jednej odpowiedzi ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, wisienko <3
    ~XxSoniaaxX B)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam podobny tort,tylko że z shortem ;) Też jestem ze stycznia ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem spóźniona ale co z tego
    Z okazji urodzin życzę Ci:
    odwagi i sił, by porywać się na cele i zmiany,
    które z pozoru wydają się trudne,
    a później wprost wymarzone,
    realizacji planów, nowych marzeń
    i kolejnych natchnień,
    które tak jak fala pcha statek,
    pchają życie do przodu.
    Kochaj życie i petshopy i swoje czytelniczki!

    Magialps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione wszystkiego najlepszego! Śliczne figurki, śliczne zdjęcia. Szczególnie spodobało mi się drugie z serii z roślinką. Jest takie tajemnicze, super klimat.
    Ajajaj, piękne rysunki^^

    OdpowiedzUsuń
  8. STO LAT, STO LAT...
    ~puddinka

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!