niedziela, 11 lutego 2018

63. Lawendowy pokój. *对不起*

对不起*



Emmm.... No... Ten. Nie będę się tłumaczyć, powiem tylko, że biorę udział w KILKU konkursach i nie wyrabiam [bo wszyscy robią w tym samym czasie ;w;] i nie chciało mi się pisać. Przejdźmy do posta.

Dzisiaj przedstawię wam pokój dla lps, który zrobiłam jakiś czas temu i stwierdzam, że jest to najładniejszy pokój dla lps, który stworzyłam w ciągu swojego krótkiego życia. Zapraszam.



A więc tak się prezentuje w całej okazałości! Jak widać przeważa tu lawendowy, a meble są czarne.



Tutaj mamy... *zapomniałam na chwilę nazwy* toaletkę! Jak wszystkie meble jest czarna, ma 4 szufladki [nie nie otwierają się], a na górze jest lawendowe lusterko. Na niej położyłam różne kosmetyki m.in. równie lawendowa szczotka, jakieś szampony, perfumy czy nie wiadomo co, a także własnoręcznie zrobione lakiery, szminka i perfumy, z których jestem bardzo zadowolona ♥. Obok toaletki jest taki jakiś taborecik czy coś w ten deseń.



Tutaj łóżko (drugie zdjęcie się trochę rozmazało >.<). Zrobiłam je już dosyć dawno, ale nie miałam żadnych mebelków do kompletu i właśnie dlatego te mebelki są czarne xd. A więc tak, jak wszystko [m.in. Buka (xD)] jest czarne, ma pościel w biało-fioletowe falowane paseczki, którą zrobiłam z ścierki kuchennej xd (spokojnie, nowej) i kilka poduszek, które miałam już wcześniej, a także fioletowy pomponik. Obok łóżka jest szafeczka nocna. Niczym się nie wyróżnia, no ewentualnie kolorem [jak zresztą wszystkie te meble]. Teraz na tej szafce stoi jeszcze lampka nocna, ale te zdjęcia robiłam wcześniej. [To po prostu fioletowa kulka i zakrętka po paście]. Może pokaże wam w innym poście. Obok łóżka siedzi też sobie miś, którego razem z innymi drobiazgami dostałam na święta w tej paczuszce z Finlandii [jak ktoś mnie nie ogląda to nie wie xd]. Misiowi zrobiłam kokardę z lawendowej muliny.







Teraz chyba moja ulubiona część tego pokoju czyli biurko! A więc tak, w biurku są 2 szufladki, a nad nim wisi półeczka, na której leży malutka kostka domino, koralik i gumowa figurka jakiegoś zwierzątka *z "Bella Sara"*. Obok biurka, pod ścianą stoi kosz na śmieci czy po prostu jakieś pudełko. Po drugiej stronie biurka małe prowizoryczne radio zrobione z klocków lego. Na biurku laptop, figurka kotka oraz... fidget spinner xD! Nie no po prostu taki koralik co tak wygląda *nie za bardzo widać :>*. No i krzesło! jest jak widać obrotowe i... naprawdę się obraca! Jak to zrobiłam? Ano po prostu wzięłam pusty nabój do pióra i przecięłam [czyli po prostu zrobiłam rurkę, możecie użyć słomki, zakrętki od jakiegoś pisaka czy coś] i go przykleiłam do tej podstawy, a do 'tej części do siedzenia' przykleiłam wykałaczkę. No i teraz po prostu tą wykałaczkę się wkłada do tej rurki i przez to, że to takie 2 części to się obraca... Nie umiem tego wytłumaczyć ale mam nadzieję, że ogarnęliście xd... Może kiedyś zrobię DIY. Aha no i obok, na ścianie wisi sznureczek z motylkiem na końcu, nie wiem w sumie czemu go tam dałam xD.
*jakie długie o.O ⇡*



Tutaj szafa. No taka szafa. W sumie to średnio mi się podoba, chyba dlatego, że to u góry zrobiłam za duże, ale jest ok. Obok telewizor z koncertem Polly Pocket xd. No i pompon, który miał być jakąś pufą, ale zrezygnowałam. No i przy szafie jest sobie torebka, ale kogo to obchodzi, przecież wszyscy widzą.


Na środku jest stolik, na którym stoi wazon, a właściwie dzbanek z fioletowymi kwiatami. Te kwiaty są po prostu odcięte od normalnych sztucznych kwiatów xd.


No i to już w sumie wszystko. Jeszcze nie powiedziałam, że na jednej ścianie wiszą jakieś pseudo lampki, girlanda czy coś, no w każdym razie ,ładnie wygląda.


Jakby kogoś to interesowało to będzie to pokój Wendy. [Tak wiem, że już kiedyś pokazywałam tu jej pokój, ale on od dawna nie istnieje xd.] Na początku miał być to pokój Cherry, ale nie ma tu miejsca do nagrywania, a poza tym ten kolor do niej nie pasuje xD..





I jeszcze na koniec pochwalę się kilkoma pracami na NTM w ostatnim czasie.

Pierwsza na pierwszy etap ntm u Accory Lps. Temat - życie.


Na drugi etap. Temat - pupil/zwierzątko.


 Tą robiłam dzisiaj i jest na drugi etap u Panby LPS. Temat - internetowy przyjaciel.


A przy pierwszym etapie trochę oszukałam bo po prostu wzięłam zdjęcie, które kiedyś przerobiłam i dodałam napis xD.
Temat - zima.


 I na wszystkich jest Mirabella albo Wendy albo obydwie xD. Biorę udział w jeszcze jednym ntm, ale zapomniałam czyim xd. Temat to "kolory" jeśli ktoś coś wie to proszę o informacje bo nwm czy tą osobę zasubskrybowałam [jaki łamacz językowy xd].

Nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że ten post wydaje mi się taki bardziej staranny, taki nie byle jaki jak to zwykle bywa xD. Możecie sami stwierdzić. 

No i zaczęły mi się nareszcie ferie! Mam nadzieję, że będę więcej pisać xd...

Dobra, ja już nie przedłużam do następnego posta, który mam nadzieję, że będzie niedługo,  再见**
~Karmel


*przepraszam
**do widzenia

9 komentarzy:

  1. Świetny pokoik :-) chyba muszę kiedyś jakiś zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaah i miłych ferii! ja właśnie dzisiaj je kończę

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dopracowany. Podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Yyyyyyyyy? Jak by Ci to powiedzieć? No po prostu mi to troszeczkę przypomina mój opis pokoju? MMMM, czy aby na pewno nie "odgapiłaś"?
    ~puddinka

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłam ten pokój o wiele wcześniej i tak czy siak mi go nie przypomina xd.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny pokój OMC daj mi go zrób mi mebelki nie zareklamuje się bo jeszcze weźmiesz udział w konkursie twój blog jest hmm boski

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!