wtorek, 9 stycznia 2018

60. ➼ 'Lampkowe' zdjęcia, różne nieciekawe rzeczy no i miał być special ➼

No elo.

UWAGA! czytajcie skreślone zdania, ale miejcie na uwadze, że są nie aktualne [xD]

Nareszcie to piszę xD! Napisałabym to wcześniej, ale nadal nie miałam tego 'czegoś', a chciałam żeby to było w 60 poście :3! Tak na blogu już 60 postów i ileś "nie-postów" [kocham tą nazwę xD ♥]. W każdym razie dzisiaj przychodzę do was z:
"specialem" na prawie 11000 wyświetleń
 jeszcze świątecznymi zdjęciami [które robiłam 3 dni po świętach, a są dopiero dzisiaj ;w;]
 eeeeem, na pewno coś jeszcze się znajdzie xD

I może zacznijmy od ostatniej strzałeczki czyli czegoś co się znajdzie, a właściwie już się znalazło, no po prostu wypada coś na początku powiedzieć xD.


*właśnie mi przerwano bo muszę wieszać pranie :d, ale dobra będę naraz pisać i wieszać 👌*


A więc tak.

*skończyłam wieszać pranie możemy kontynuować*

Ostatni post pisałam w Wigilię z życzeniami więc w sumie nie jest źle, ale w tym czasie chciałam napisać posta, ale chciałam żeby te 'special' był w 60 poście [ale jednak nie będzie] więc nic już przed tym nie pisałam [why xd??]. . . No. Ale pewnie i tak spóźni się o jeden dzień bo NADAL NIE MAM tej jednej rzeczy ;-;. Bo wczoraj kiedy była idealna pogoda to nie zrobiłam tych może 5 zdjęć, a dzisiaj jest deszcz ;w; 

*wdech-wydech* Dobra nie ważne, kiedyś będzie ;w;. Kiedyś.

Ok, ok skończyłam gadać o tych zdjęciach w końcu skoro to czytacie to już są więc ok xd. A jednak nie..

Ymm... nwm jak zacząć kolejny temat więc może pokaże po prostu te 'lampkowe' zdjęcia





 💖😻💕








 ⇣
wiem, że te oczy za bardzo się świecą -,-








 ⇣
 ♥ ♥ ♥

 8)



 >.<

Dobra to już wszystko :p. W sensie ze zdjęć.

I tak... co ja jeszcze miałam napisać... Kurcze no. Wcześniej miałam tyle pomysłów, a teraz nwm ;w;. *wytęża umysł* jacie no! Nie wiem jak zacząć ;^;. Robię se przerwę i może coś wymyślę. 

Okej... Ta przerwa trwała.. dwa dni xD no i nadal nie mam tych zdjęć i jak widzicie wszystko na ich temat jest skreślone xd. No i już wyjaśniam. W tym poście tego specialu po prostu nie będzie. Nie chce jeszcze czekać i przeciągać tego posta tylko przez to :d. No więc kiedy będę miała to napiszę c:.

W ciągu tych dwóch dni znowu wciągnęłam [ale efekty specjalne B)] 'Teenagers' po raz #przynajmniej6 i już w tej chwili mogłabym zacząć od nowa xD ♥... Ale najlepsze [czy prędzej najgorsze najdziwniejsze] okazało się, że przez całe życie nigdy nie obejrzałam odcinka 29 XD! Serio xD... I nie wiedziałam, że Jenny przyznała się, że jest modelką w masce xd... Pewnie był niedostępny na komórce [chociaż teraz obejrzałam xd], ale czemu nigdy nie zwróciłam uwagi xd...

Jacie gorąco mi xd... Aaaaa no właśnie ;D! Kojarzy ktoś z was "Sisters" xD? No był taki serial, wyszedł jeden odcinek xD... No i cóż c:... Zamierzam kontynuować XD! [boże, zaa dużo XD], a właściwie to zacząć od nowa.. Ale jak to O.o? - zapytacie [xD]. Otóż... Po prostu nagram pierwszy odcinek od nowa i będę kontynuować w miarę systematycznie xD. Ale po co nagrywam od nowa? Pierwszy odcinek nagrałam jakieś pół roku temu i jestem pewna, że teraz zrobię to po prostu lepiej ;3... A zresztą wielu rzeczy też nie przemyślałam i byłyby kłopotliwe :B.

Ok.. Będziemy już kończyć, ale chciałabym jeszcze coś powiedzieć. Kojarzycie The Dreams LPS? Jeśli tak to pewnie wiecie, że kilka miesięcy temu odeszły... [ja dopiero tydzień temu się dowiedziałam, że odeszły tak na amen xd..] Ale [chyba] wczoraj zrobiły lajw, na którym za prośbą widzów powiedziały, że 13 kwietnia czyli w urodziny kanału udostępnią z powrotem wszystkie filmy ♥! Więc jeśli ich nie znacie to zapiszcie sobie 13 kwietnia xD! No i także dla tych którzy je znają mówię bo raczej nie wiecie ;3...

No dobra to już chyba tyle. Nie mam nic więcej do powiedzenia więc zayo!
~Karmel

1 komentarz:

  1. Jaka te zdjęcia piękne 😍😍😍 Na moich się WSZYSTKO (prawie XD) rozmazuje 😒

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!