czwartek, 21 września 2017

47. LPS'owe myśli

Hejo!

Dzisiaj rano oglądałam na YT jakiś filmik z czytania starych pamiętników i było tam coś takiego jak "złote myśli". Wiecie co to "złote myśli"? Jeśli nie to już tłumaczę! Jest to zbiór pytań, które zapisuje się np w jakimś zeszycie i daje się swoim koleżankom i kolegom by na nie odpowiadali. Osobiście się z czymś takim nie spotkałam bo dzisiaj raczej mało kto to robi, ale nieważne. No i pomyślałam, że też coś takiego zrobię. Najpierw myślałam, że to pytania dla siebie [i nie ogarniałam dlaczego są pytania w stylu "lubisz mnie?" xd]. No wiecie takie fakty o sobie xD. Dopiero potem przeczytałam o co w tym chodzi. Ale nie ważne, nie przejmujmy się moją głupotą. Dzisiaj prezentuję wam "LPS'owe myśli"!!! Czyli takie właśnie pytania, ale na temat lps, ale nie tylko. I chciałabym abyście na nie odpowiedziały na swoich blogach :D! Osoby, które nie mają bloga też mogą na nie odpowiedzieć w komentarzu :)! Bo nie wiem czy wiecie, że żeby pisać komentarze nie trzeba mieć konta blogger x3. A więc każdy może na te pytania odpowiedzieć X3! Jeśli nie chcecie odpowiadać na wszystkie to oczywiście nie musicie 😇. Bez przedłużania zapraszam do LPS'owych myśli

1.Jak masz na imię? 
2.Twoja ksywka. 
3.Ile masz lat? 
4.Ile masz lps?
5.Jaka była twoja pierwsza figurka?
6.Jak traktujesz lps?
7.Ulubione... coś xD?
8.Masz bloga?
9.Masz kanał LPStube?
10.Wolisz LPStube czy blogi?
11.Wklej zdjęcie [lps oczywiście]!
12.Co o mnie sądzisz?
13.Jaka jest twoja ulubiona figurka?
14.A wymarzona?
15.Co lubisz robić?
16.Czego nie lubisz robić?
17.Ulubiony kanał lps?
18.Ulubiony blog?
19.Masz BFF? 
20.Gdzie mogę cię znaleźć w internetach ( ͡° ͜ʖ ͡°)?
21.Kogo nie lubisz najbardziej na świecie ;p?
22.W jakim stylu się ubierasz? 
23.Czy masz koleżanki zbierające lps?
24.Twoje znaki szczególne to...?
25.Najnowszy lps?
26.Czy kiedyś się zakochałaś ( ͡° ͜ʖ ͡°)?
27.Lubisz mnie? Dlaczego?
28.Jaką mnie widzisz?
29.Jaką najgłupszą rzecz ode mnie usłyszałaś [tzn przeczytałaś]?
30.Co byś mi powiedziała gdybyś mnie spotkała?
31.Jaka jest dzisiaj data?
32.Podaj ulubioną piosenkę/piosenki.
33.Lubisz teledyski lps? Poleć jakiś.
34.Jaki jest twój ulubiony serial lps?
35.Narysuj mi coś :B.
36.Ulubione akcesoria dla lps?
37.Ulubiona strona internetowa?
38.Gdzie kupujesz lps?
39.Czego nigdy byś nie zrobiła?
40.Co byś zrobiła gdybyś wygrała 1000000 zł? 💸
41.Czy wygrałaś kiedyś Big Milka?
42.Jaki jest twój najdziwniejszy sen z lps?
43.Jaką figurkę zabrałabyś na bezludną wyspę?
44.Jakie masz hobby?
45.O czym marzysz?
46.Wymień trzy figurki, których utrata byłaby dla ciebie najbardziej bolesna.
47.Co cię denerwuje na LPStube lub blogach?
48.Jak mnie poznałaś?
49.Podpisz się!
50.Czy odpowiedziałeś/odpowiedziałaś szczerze na wszystkie pytania?


A więc to już wszystkie pytania! Mam nadzieję, że ktoś na nie odpowie x3. Zrobię też zakładkę z tymi pytankami ;3. Dobra to tyle, nie chce mi się pisać, a zresztą nie wiem co ;p! Zayoooo!
~Karmel oryginalna 

2 komentarze:

  1. Uuu, ciekawy pomysł!
    Być może zrobię notkę, w której na nie odpowiem :3 Zapowiada się serio fajna, blogowa akcja ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno przeczytasz na moim blogu odpowiedzi! :3 Akurat nie miałam pomysłu na notke bo czekam na nowe LPS xD

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!