niedziela, 3 września 2017

44. Oficjalne pożegnanie wakacji 😸

Cześć!

Dzisiaj 3 września. A więc jutro... Pierwszy dzień szkoły! Juhuuuuuuuuuuuuuuu! Em. Zalerzy dla kogo. Ale dla mnie: juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Super. Dobra, wiem to było bez sensu. Przejdźmy do posta.

Dzisiaj jest ostatni dzień wakacji. Jutro idziemy do szkoły. Może niektórzy szli pierwszego, ale raczej większość nie. Moim zdaniem pierwszy dzień szkoły jest najgorszy. Nie tylko dlatego, że nagle po dwóch miesiącach trzeba wcześnie wstać, ale też dlatego, że trzeba stać w strojach galowych i iść z kościoła do szkoły, a potem pójść do domu. Po co to? Chociaż i tak koniec roku jest gorszy bo jeszcze trzeba pożegnać ostatnią klasę chociaż w moim przypadku podstawówka jest połączona z gimnazjum więc żegnanie szóstoklasistów jest bez sensu. No i ogólnie są jakieś występy i zazwyczaj jest gorąco ;_;. Ale teraz przecież jest rozpoczęcie więc co ja tu gadam!

W tym roku do mojej klasy najprawdopodobniej dojdzie kilka osób. I mam nadzieję, że wśródd tych osób znajdzie się jakaś FAJNA osoba :<. Ale ogólnie ten rok zapowiada się fajnie.


A oto kolaż! Jest to kolaż ze zdjęć, które zrobiłam w te wakacje. Musiałam go robić 2 razy bo za pierwszym razem kiedy prawie skończyłam się zacięło T_T.



A teraz małe podsumowanie wakacji!

W te wakacje napisałam 28 postów [razem z tym] w tym 8 "nie-postów".
Zdobyłam ponad 2000 wyświetleń na blogu.
Pod moimi postami było CHYBA 137 komentarzy.
Doszła 1 nowa redaktorka [która nic nie pisze xD].
CHYBA nie przybyło nowych obserwujących.
I nwm co jeszcze xD.


A teraz Summer bucket list! Oczywiście nie udało mi się zrobić wszystkiego, ale ok połowę. No cóż, całkiem dobry wynik jak na pierwszy raz ;D.
  1. Śpij w namiocie ⛺
  2. Zatańcz w deszczu ☔
  3. Zjedz nowy smak lodów 🍦 {✔}
  4. Napisz opowiadanie 📖 {w trakcie}
  5. Załóż wakacyjny notes... 📑 {✔}
  6. Przeczytaj 3 książki 📚 {1/3}
  7. I ciekawe opowiadanie 💻 {✔}
  8. Pójdź do lasu 🍃 {✔}
  9. Uprawiaj jogę~ 👣
  10. Namaluj obraz 🎨
  11. Ususz roślinki, znajdź ładne piórka... i włóż do wakacyjnego notesu 🌿 {✔}
  12. Zjedz coś nowego 🍴 {✔}
  13. Ugotuj coś 🍲 {✔}
  14. Zostań wegetarianką na 1 dzień 🍅
  15. Jedz potrawy w jednym kolorze przez 1 dzień 🍬🍭🍧🍩
  16. Zrób mapę 🗾
  17. Zrób namiot z koców 🏨
  18. Oglądaj gwiazdy na balkonie 🌌 {✔}
  19. Zagraj w podchody 🐾
  20. Poznaj kogoś nowego 👐 {✔}
  21. Zmień swoją fryzurę 💇 {✔}
  22. Odwiedź jakieś nowe miejsce 🌎 {✔}
  23. Skocz do wody 💦 {✔}
  24. Zrób lemoniadę 🍊 {✔}
  25. Zrób porządki i wyrzuć nie potrzebne rzeczy 🚮 {✔}
  26. Zrób wakacyjne DIY 🍍{✔}
  27. Zrób piknik 🍞
  28. Wyślij list w butelce 📜
  29. Naucz się ładnych czcionek ✒
  30. Zrób coś głupiego i szalonego 🎇
  31. Naucz się shuffle dance 👟
  32. Kup coś fajnego! 📦 {✔}
  33. Pójdź na łąkę i krzyknij coś na cały głos 😆
  34. Wyskocz przez okno z 1 piętra [HARDCORE CHALLENGE] 🏢
  35. Oglądaj spadające gwiazdy 🌠 {✔}
  36. Zjedz jakiś posiłek na dworze ☕ {✔}
  37. Znajdź muszelkę 🐚 {✔ znalazłam w swojej szkatułce ( ͡° ͜ʖ ͡°)}
  38. Zrób łuk 🎯
  39. Zbuduj wielki zamek z piasku [lub czegoś innego] 🏰
  40. Ułóż wakacyjną piosenkę 🎶
  41. Oglądaj chmury leżąc na trawie~ :p ☁ {✔}
  42. Szukaj skarbów w lesie 🌱
  43. Zbuduj szałas [lub wigwan] 🔺 {✔}
  44. Znajdź czterolistną koniczynę 🍀
  45. Wstań bardzo wcześnie 🌅 {✔}
  46. Chodź tyłem 🚶 {✔}
  47. Poszukaj wróżek i zrób dla nich małe domki ✨🏠 {✔}
  48. Powiedz wszystkim znajomym [o ile ich spotkasz] co o nich naprawdę myślisz 👤👤👤
  49. Zdobądź 5000 wyświetleń! 📊 {✔}
  50. Zdobądź 50 subskrybcji! 📈 {✔}
  51. Zrób własne perfumy 🌸

Ok, a teraz może coś z innej beczki. sklepik dla was ja przez tą stronę zbankrutuję T_T. jeszcze bardziej zakochałam się w miniaturach T_T. Ale cocacoli ani wody już nie ma T_T. Chociaż starbucs :,D.

Właśnie wróciłam z obiadu i zastałam... wyłączony komputer T_T. Really? I tak bym teraz tego nie kupiła bo mojego taty nie ma, ale serio?!

A na allegro znalazłam fajne jedzonka. I w sumie bardziej prawdopodobne, że kupię coś na allegro bo tam bym zbankrutowała T_T.

O! właśnie u jakiegoś sprzedawcy z lalkami, akcesoriami itp. znalazłam lps za 3 zł! Taki [chyba] husky jasno-fioletowy z brokatową grzywką.

Dobra, chyba kończę ten post bo już całkiem się wciągnęłam w przeglądanie allegro xD. To do następnego posta i zayooo!
~Karmel

7 komentarzy:

  1. Koniec wakacji, dla mnie nie taki straszny w tym roku ☺ mimo że trzecia klasa egzamin itd. Ja też mam zamiar w końcu zrobić podsumowanie. Nie obraź się, że też zrobię kolaż, ale pisałam podsumowanie 31 sierpnia i był tam kolaż, ale jak pisałam ostatnio na blogu tekst wyszedł tak marnie, że to usunęłam XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam w poście, że zainspirowała mnie loke, a przecież to byłaś ty xD. Boziu co za pomyłka xDD no wsumie nie chciało mi się sprawdzać u kogo to było, ale byłam święcie przekonana, że to Loke xD

      Usuń
  2. W Anglii nikt nie babra się rozpoczęciem/zakończeniem roku. Tam po prostu jest rzucone hasło np. ''7 września do szkoły!'' i wszyscy idą na normalne lekcje, bez zbędnego przedłużania.
    Achh, wakacje... Czy to już naprawdę koniec? Mimo, iż poza nauką angielskiego (xd), nie zrobiłam w nie nic produktywnego i tak będę tęsknić ^.^
    Gratulację zrealizowania połowy listy! Życzę również sukcesów w szkole <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolarz ʕ^ᴥ^ʔ Szczególnie podoba mi się to zdjęcie przedstawiające różowego kotka z czarną kokardką, ale wszystkie są cudne :D Mimo, że nie za bardzo interesuję się LPS (chociaż kiedyś zbierałam) pewnie będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różowego KOTKA xD? To jest jakby co sarenka xD. Ale w sumie się tym nie interesujesz więc mogłaś się pomylić x3 ʕ^ᴥ^ʔ

      Usuń

Zostaw coś po sobie!