sobota, 9 września 2017

45. Wycięli mi łąkę fioletowych kwiatków (∩⩾෴⩽)⊃━☆゚.*

Hejj! [kurde czemu ja zawsze piszę te 2 "jj" xD]

Dzisiaj... miała być piękna sesja... na pięknej łączce fioletowych kwiatków [i os/pszczół]. No, ale..... skosili ją! Jeszcze rano była! T_T
[powinni zrobić taką emotikonkę to bym nią spamiła tutaj V_V]


Miało być tak pięknie.... idealna pogoda... No właśnie! Ja wam powiem jak to było! 
[bodajże] w czwartek zobaczyłam tą łąkę, ale nie mogłam zrobić zdjęć bo nie miałam wtedy aparatu T_T. Następnego dnia nadal nie miałam aparatu albo nie było pogody, w każdym razie nie poszłam. A dzisiaj: jest aparat, jest pogoda, ale łąki ni ma ;_;. Ale przecież jeszcze dzisiaj rano tam byłam! Pomagałam mojej siostrze robić zdjęcia naszej sarenki! Czyli naszego pieska, który wygląda jak sarenka jaakbyco. A zresztą macie zdjęcie:

takom łonke straciłam!

Moja siostra ma bloga właśnie o tym przystojniaku tej ślicznej sarence. Ja nie będę mówić jaki to blog bo dowiedzielibyście się chociażby mojego nazwiska xD. Kto zna ten zna.


Ogólnie to tak teraz wygląda miejsce w którym jeszcze rano były piękne kwiatki 乁(⌣෴⌣”)ㄏ


No, ale jak już tam poszłam to postanowiłam porobić trochę zdjęć [wyszło chyba trochę dużo zdjęć]. Ale.... jest tylko jedno [i to słabe] zdj z lps xD! No sorry xd tam była tylko trawa, pojedyńcze kwiatki i ładne krajobrazy. No gdzie tu jest miejsce na lps xD? W sumie to mogłam pójść za naukami Galaxis i porobić zdjęcia lps w rączce na ładnym tle XD [nigdy nie przestanę Galaxis, nigdy...😂].

Może przejdźmy już do zdjęć! Dzisiaj nie "LPS'owych"! [no co takie też muszę gdzieś udostępniać!]

Oto to jedyne lps'owe zdjęcie na dziś. W sumie to nie jest takie złe 😏.



 uuuuuuuu, ale fajne światełło


 zdjęcia drogi zawsze są fajne 😵

zauważyliście, że światło zgasło?


a teraz prześwietliło 😠







Oto wspaniały pomnik przyrody... kawałek... em..? meta-a-a-alu? xD



wielkie sała-a-atyyy

 tururururururu


krowa



Fajny zegarek cn? i te włooooski ( ͡° ͜ʖ ͡°).
fcale nie chwalę się nowym zegarkiem

 robiąc to zdj wdepłam w błotko
w to błotko ( ͡° ͜ʖ ͡°).



pszczuła




drzyyyywo





było takie duuże płaskie pole i zrobiłam coś co bardzo chciałam, ale nie trwało to długo bo trawa była kująca xD czyliii..... wywaliłam się na trawę xD. Małe rzeczy a jak cieszą XDDD.



 uuuuuu


czeeemu tak prześwietliło akurat las 😠?!!!

 poznaje ktoś B)?


 wydaje mi się, że na tej łące były jakieś takieś

 ale ciiiiiiimne

siekiera, motyka... hehehehehehehe B)


A tutaj jest pudełeczko, które kiedyś [pewnie jakieś 2/1,5 lata temu] zostawiłyśmy tu z koleżanką. I nadal tu jest! Właściwie to było w trochę innym miejscu, ale już ostatnio to znalazłam i potem dałam w trochę inne miejsce. A byłą tam karteczka i mały ołówek. I nikt oprócz nas tego nie podpisał ( ͡° ʖ̯ ͡°).... A czego myśmy się spodziewały po pudełeczku schowanym pod drzewem xD?


 dziwne rzeczy u mnie pod drzewami xD...


Ehhhhhhhhhhhh. To już koniec. Chociaż pominęłam dużo zdjęć [w tym pewnie i ładne], ale nie ważne! Nie chce mi się już pisać xD. Więc bez zbędnego przedłużania kończę ten post. Zayo!

~Karmel (∩⩾෴⩽)⊃━☆゚.* 


PS. Przepraszam, że długo nie ma filmów na kanale, ale nie miałam przez tydzień aparatu (ง⩾෴⩽)ง, ale zaczęłam nagrywać filmik na 50 subskrybcji! a właściwie ponad 55 😉!

PSS. A co to tego, że zdjęcia nie-lps też muszę gdzieś publikować to kiedyś założyłam drugiego boga, ale już 2 razy był "reaktywowany" i koniec xD

6 komentarzy:

  1. Ładna notka, aaaa ja przecież mam przerwę nie wiem jak długą? Zastanowię się jeszcze! ;) BAJ!!!

    ~puddinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KIEDY KOLEJNA NOTKA? CZEKAM Z NIECIERPLIWOŚCIĄ!!! :(

      ~puddinka

      Usuń
  2. jakie cudowne widoki *v* (nie wiem czy taki emotikon istnieje, ale ma okazywać zachwyt) i jaki cudowny piesek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. He he, idź za moją nauką XDD
    Genialne, boskie, śliczne (...) widoki! Aaa, u mnie na Śląsku jest brzydko x.x Przepraszam, ale mi się nie podoba. Dlaczego nie mogę mieszkać na Lubelskim...? :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ja też bym chciała do lubeskiego ;w;. Dlatego, że w tamtych okolicach mieszkają przynajmniej 2 moje ibff xD. Proponuję wspólną przeprowadzkę 😂👌👌

      Usuń

Zostaw coś po sobie!