piątek, 19 maja 2017

18. Średniowieczny wóz....

Helllou (fajne "słowo" cn?)

Jeesst! Ładna pogoda [aż za ładna] nareszcie [jest gorąco ( ͡° ͜ʖ ͡°)]. Czuję się jakby było lato... tylko... cytryn brakuje Xd. A we wtorek jadę na wycieczkę szkolną do ZOO i kina [pewnie będzie gorąco xd] [będzie ktoś z was we wtorek w Krakowie? c;]

Ostatnio zdałam sobie sprawę, że nie zrobiłam notki o czymś dosyć starym... [zdjęcia były robione dosyć dawno - dzisiaj zrobiłabym to lepiej xd, ale mi się nie chce c;]

A więc co to jest?



dumdumdumdum



i tak wszyscy wiedzą po tytule



dumdumdumdumdumdumdud



ale jak to wygląda?


dumdumdumdumdumdumdum



dumdumdumdumdumdumdudmdudmdududmduduhudmchgdjgsjmgkisdgf,jdg



nie chce mi się tyle tego pisać



ani robić "enterów"



no dobra to było bez sensu xd

Tak to wygląda :3 Ale po co to zrobiłam? Chyba tylko dlatego, że wymyśliłam [kolejny] serial [chociaż nie mam jeszcze kanału c;] w którym taki wóz byłby bardzo potrzebny [hehe nic więcej nie powiem xd].
Mimo iż miał być to taki średniowieczne wóz [coś takiego ↓]


To wszyscy [ja trochę też xd] uważają, że wygląda jak taki wóz jakie są na dzikim zachodzie [?] xd. Myślę, że wiecie o co chodzi xd.

 Jak to jeździ bez koni? xd

 Z wyposażeniem c;



I z wszystkich stron:





Ok! To chyba [CHYBA] wszystko... [myśli....] Dobra ewentualnie jutro napisze xd.

Bayo cx

Karmelowa~~

1 komentarz:

Zostaw coś po sobie!