poniedziałek, 1 maja 2017

15. DIY #2: umywalka :P

Ohayo! ^^

Dzisiaj kolejne diy! Musicie mi wybaczyć, że jakość zdjęć w diy jest tragiczna, ale akurat kiedy chciałam się za to zabrać okazało się, że aparat jest rozładowany ;_;, a nie chciałam odkładać tego na następny dzień. Więc musiałam robić zdjęcia komórką, a robiło się już ciemno.... a na komórce lampy błyskowej nie mam xd. I ostatnie 2 zdjęcia są zrobione na parapecie xd bo było już tak ciemno, a ja nie chciałam robić tego w sztucznym świetle (chociaż to pewnie byłoby lepsze ;-;).

Zaczynajmy :p!


Potrzebne materiały: kartka techniczna i zwyczajna :p, tektura, ołówek, ekierka, zakrętka, rurka, koraliki (czerwony i niebieski), taśma dwustronna / klej, słomka do napojów, folia aluminiowa.


1. na kartce rysujemy kwadrat trochę większy od zakrętki...

...i wycinamy


2. Na tekturze odrysowujemy ten kwadrat 5 razy i 1 raz na kartce technicznej (tak wiem, że tutaj jest 6 na tekturze, ale tak... za ciężko się potem wycinało xd, więc lepiej 1 zróbcie z kartki tech. albo jakiejś cieńszej tektury :p)...

 ...i wycinamy xd


3. wycinamy z kartki prostokąt...

...przyklejamy na niego 4 kwadraty [jak na zdjęciu]...

 ...i odcinamy niepotrzebną część


4. Tworzymy z tego pudełko (a właściwie tylko ścianki)...

...i przyklejamy kwadrat od spodu


5. Odrysowujemy na kartce technicznej zakrętkę...

...i wycinamy (a co innego ;-;)...

...wkładamy zakrętkę do "wyciętego kółka" xd


6. Przyklejamy do naszego "pudełeczka" :3...

...odcinamy niepotrzebną część...

...i obklejamy wszystko (najlepiej) kartką techniczną



7. Odcinamy kawałek słomki (ten ze zgięciem) i obwijamy folią aluminiową (lepiej pomalować to srebrną farbą (jeśli macie xd)...)...

...i przyklejamy słomkę i koraliki do "gotowej konstrukcji" xd


I gotowe!



kilka zdjątek :3






Jeśli chodzi o tą szafeczkę (tą z kosmetykami ↑) to nie robiłam na nią diy, ale jest bardzo prosta xd
No kto jeszcze nie rozumie jak to zrobić ↑ xd? Wystarczy zrobić po raz kolejny "ścianki pudełka" i dodać tam półeczkę.....


Mam nadzieje, że diy wam się podobało ^^ (mimo tych zdjęć ;_;).
Bajo ^^

5 komentarzy:

  1. Piękne, masz mega talent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post, przyda się ^^
    [jak zwykle nie mam zakrętek]

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne <3 tylko w sumie nie musiałaś dawać od dołu kwadracika D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, no tak xd. Ale wtedy mogłoby się (*jak to powiedzieć*) a niewaze xddd

      Usuń

Zostaw coś po sobie!