piątek, 5 maja 2017

16. Pastelowa sesja ^^

Hejoł :P

Na początek kilka informacji :) Zmieniłam nazwę opowiadania bo wymyśliłam kilka nowych rzyczy i stwierdziłam, że tamta nazwa... no nieważne w każdym razie opowiadanie nazywa się teraz "Magic time" :3 możecie też pisać propozycje na imiona bo w ogóle nie mam pomysłu :\ (piszcie tyle imion ile macie pomysłów, nie chcę mi się liczyć bohaterów xd). Dzisiaj mój brat wylał sobie na ręce korektor O.o i była "akcja dezynfekcja" xd ciągle trochę śmierdzi od tych wszystkich "środków xd (pisałam to wczoraj xd). Po raz kolejny obejrzałam "Teenagers" :D ale tym razem głównie po to żeby się trochę "poduczyć" od Pudi kręcenia xd. No właśnie myślę, że niedługo zainstaluję/pobiorę (?) Movie maker i spróbuję coś tam zrobić xd może całkiem niedługo założę kanał... niee, mój głos się nie nadaję T_T. Ale co do Movie makera to kiedyś już go miałam (bo chciałam z siostrą założyć kanał o lps O.o) i wiem, że filmy muszą być w jakimś tam odpowiednim formacie, czy coś xd O! Trzeba je "przekonwertować" xd wie ktoś jak to szybko zrobić? xd (ile xd)

A to miało być kilka krótkich informacji ;_;. No dobra dzisiaj jest "pastelowa sesja" ^^









Podoba mi się to zdjęcie :3

To jest takie... SWEET! ༼ つ ◕.◕ ༽つ

 Miała taki ładny strój, ale akurat kiedy robiłam zdjęcia mój tata kosił trawę i skosił większość fioletowych kwiatków *^*

 Akurat rozwaliła się jej kokarda... :d

 Chyba najbardziej pastelowy LPS xd







 Księżniczka *-*

 Te miejsce jest takie ładne, ale zdjęcia z lps wychodzą brzydko...



Nie chciało mi się już robić zdjęć :d



Też ładne :3



I jeszcze takie zdjęcia (żeby było widać ubranka *^*)




ta mała owca xd                                                                                                         

To wszystkie zdjęcia :3. A właśnie! Na początku zapomniałam napisać, że zastanawiam się nad rozpoczęciem serii z "Strona po stronie" jest to coś takiego jak "Zniszcz ten dziennik" itp...


Możecie napisać w komentarzu czy chcecie :3. To chyba tyle na dziś... Papatki :3

~Karmel

1 komentarz:

Zostaw coś po sobie!