środa, 4 lipca 2018

DIY #3 Biurko i krzesło obrotowe!

10 komentarzy:

  1. Spróbuje zrobić to krzesło i biurko. xD Tylko trochę na swój sposób bo troszkę nie zrozumiałam. :/ Moje wypociny wstawie na bloga. xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego dokładnie nie zrozumiałaś? Mogę ci pomóc ;3.

      Usuń
    2. Nie wiem co to jest to niebieskie co wkładałaś do tego ,,rulonika'' (XD) żeby się kręciło. xD

      Usuń
    3. nabój od pióra xd, ale jak mówiłam może być nawet słomka do napoju czy coś ;p. I tak wgl to zrobiłam do tego filmu napisy dla osób, które nie rozumieją przyśpieszonego głosu XD...

      Usuń
  2. Świetny poradnik! Spróbowałam bym zrobić, gdybym nie zgubiła nożyczek xD Nie pytaj

    OdpowiedzUsuń
  3. Ey z czego blat biurka zrobiłas? Odpowiedz ploseee ^^ :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tzw płyty piankowej [ang. foamboard], o której zresztą mówiłam w filmie xD. Taka płyta... lekka jak styropian, łatwo się tnie, dlatego jest dobra do tego typu rzeczy. W opisie filmu jest link gdzie ją kupiłam ^^.

      Usuń
  4. Niestety ja nigdy samodzielnie nie robiłam żadnych mebli, ale w sumie może kiedyś spróbuję. Na ten moment jestem bardzo zadowolona z tego, że posiadam hokery z https://dominova.com.pl/krzesla-hokery-domowe gdyż wiem jak fajnie się one sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie!